سرمربی آپی‌پوشان سن‌پائولو پس از شکست تیمش در خانه یانگ‌بویز سوئیس، مهاجمان خود را به بی‌انگیزگی برای کسب پیروزی متهم کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال ناپولی شب گذشته (پنج‌شنبه) در سومین دور از بازی‌های مرحله گروهی لیگ اروپا در خانه یانگ بویز سوئیس با نتیجه ۲ بر صفر تن به شکست داد تا شانس صعود به صدر جدول گروه I را از دست بدهد و حالاهم امتیاز با ۲ تیم صدرنشین جدول (یانگ بویز و اسپارتاپراگ) و تفاضل گل کمتر نسبت به آنها در رده سوم قرار بگیرد. اولین شکست ناپولی در لیگ اروپای فصل جاری در شرایطی به ثبت رسید که این تیم در سری A هم وضعیت چندان جالبی ندارد و با ۱۱ امتیاز از ۷ بازی در رده هفتم قرار گرفته است و ۸ امتیاز با صدرجدول فاصله دارد.

رافائل بنیتس، سرمربی اسپانیایی ناپولی پایان روند پیروزی‌های متوالی تیمش در لیگ اروپا را به واکنش عصبی بازیکنان خود پس از عقب افتادن از نماینده سوئیس در نیمه دوم بازی ربط داد.

بنیتس اظهار داشت: ما زمانی که حریف موقعیت‌های گلزنی داشت، از انسجام دفاعی کافی برخوردار نبودیم و به همین دلیل گل خوردیم. من انتظار یک بازی دیگر را از تیمم داشتم. ما بازی را کنترل کردیم اما پس از دریافت گل اول از حرکت افتادیم. در صحنه گل دوم هم که اشتباه خودمان در یارگیری نفر به نفر بازیکنان حریف تأثیرگذار بود. این اشتباه اما بیش از اندازه در بازی‌های ما تکرار شده است.

سرمربی پیشین اینتر ادامه داد: در نیمه اول ما باید در ضدحملات خود به حریف ضربه می‌زدیم اما وقتی که گل اول را دریافت کردیم شیراز تیم دیگر از هم پاشید و دیگر برای مهار ضدحملات یانگ بویز سرعت کافی نداشتیم. ناپولی در این فصل چند بار برای کسب پیروزی بی‌‌انگیزه نشان داده است و این مشکل است که باید فکری به حال شود.

ماتزاری تصریح کرد: با وجود آنکه در این بازی اتفاقات فراوانی رخ داد من نگران نیستم اما می‌دانم که در وضعیت فعلی نمی‌شود به کارمان ادامه دهیم و باید پیشرفت کنیم. فشار هر تیم بر حریف از مهاجمان آن شروع می‌شود اما در بازی برابر یانگ‌بویز مهاجمان ما اغلب برای فشار آوردن به مدافعان حریف بی‌انگیزه نشان می‌دادند و این به آنها اجازه می‌داد که به راحتی توپ را به زمین ما برسانند و حملات‌شان را آغاز کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.