کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم ۱۰ نفره پیکان به سختی از سد بهمن شیراز عبور و به مرحله یک هشتم صعود کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس،دیدار دو تیم پیکان و بهمن شیراز از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه  دستگردی تهران آغاز شد که مسابقه در ۹۰ دقیقه قانونی با نتیجه مساوی یک بر یک  به پایان رسید و پیکان در وقت اضافه دوم گل پیروزی را به ثمر رساند تا ۲ بر یک از سد حریف سختکوش و گمنام شیرازی خود عبور کند.

جهانگیر عسگری در دقیقه ۳۲ برای پیکان گلزنی کرد. در دقیقه ۱۱۷ سیاوش یزدانی گل دوم پیکان را به ثمر رساند تا پیکان به پیروزی برسد.

حمیدرضا یزدانی دقیقه ۴۶برای بهمن شیراز تک گل تیمش را به ثمر رساند.

داور مسابقه جواد اشرفی به سید علی حسینی از پیکان کارت زرد نشان داد.

در دقیقه ۹۰+۲ مسعود همامی از سوی داور با کارت قرمز از میدان اخراج شد و سیدمیلاد احمدیان به عنوان دروازه‌بان ذخیره در ترکیب پیکان قرار گرفت. سیدمهدی رحمتی در جایگاه ویژه حضور داشت و در فهرست ۱۸ نفره این تیم در این مسابقه قرار نداشت.

پیکان در مرحله یک هشتم به مصاف برنده دیدار ملوان و صنعت ساری می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.