کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هافبک میانی استقلال می گوید در شرایط تعطیلی لیگ، اردوی ارمنستان کمک زیادی به تیمش می کند.
به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی کریمیان در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره شرایط استقلال تا به اینجای فصل گفت: خدا را شکر نتایج بسیار خوبی کسب کردیم و توانستیم ۲۱ امتیاز جمع کنیم. در جدول جایگاه خوبی داریم اما به آنچه داریم قانع نیستیم. باید بازی های بهتری ارائه کنیم و نتایج بهتری کسب کنیم تا بتوانیم صدر جدول را پس بگیریم.

هافبک استقلال درباره شانس تیمش برای کسب عنوان قهرمانی عنوان کرد: ما تنها برای قهرمانی می جنگیم. استقلال برای قهرمانی بسته شده است و تمام تلاش مجموعه ما همین موضوع است. می خواهیم با ارائه بازی های زیبا و کسب حداکثر امتیازات به قهرمانی برسیم.

کریمیان درباره مدعیان قهرمانی بیان کرد: تیمهای مدعی مانند تراکتور، سپاهان و فولاد در کورس هستند و مدعیان جدی قهرمانی به شمار می روند اما بالاتر از این تیمها خود ما هستیم که باید با تمرینات فشرده به سطح بالایی از آمادگی برسیم. باید منسجم کار کنیم و با توکل به خدا بتوانیم قهرمان شویم.

وی در پایان و درباره حضور استقلال در ارمنستان گفت: تصمیمی است که از سوی کادر فنی اتخاذ شده است و همگی تابع آن هستیم. می دانید که این تعطیلات به نفع بازیکنان و باشگاه ها نیست اما شرایط تیم ملی باعث این تعطیلات می شود. بازی تدرکاتی در نظر گرفته شده در ارمنستان می تواند کمک بسیار زیادی به بازیکنان بکند و از دور شدن بازیکنان از شرایط مسابقه جلوگیری کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.