علی کریمی به همراه دو دستیار دیگر کارلوس کی‌روش در محل تمرین استقلال حاضر شد و با سرمربی این تیم جلسه‌ای برگزار کرد.

به گزارش ایسنا، تمرین امروز استقلال در حالی برگزار شد که علی کریمی، مارکار آقاجانیان و اوسیانو داکوروز دستیاران کارلوس کی‌روش در این تمرین حاضر شدند.

علی کریمی با ورود به محل تمرین استقلال به سمت قلعه‌نویی رفت و پس از روبوسی با سرمربی استقلال، با وی گفت‌وگویی کوتاه داشت. قلعه‌نویی ابتدا به کریمی مربی‌گری تیم ملی را تبریک گفت و در ادامه برایش آرزوی موفقیت کرد و گفت: می‌دانم که کار بسیار سختی در تیم ملی داری چرا که خودم این شرایط را در تیم ملی تجربه کردم.

پس از صحبت‌های قلعه‌نویی کریمی گفت:‌از لطف شما ممنونم اما دلیل حضورم در اینجا بیشتر برای مطلع شدن از وضعیت استقلال بود. سرمربی استقلال در پاسخ به کریمی بیان کرد: وضعیت‌مان خوب است اما فعلا روی نوار بدشانسی هستیم و امیدوارم این روند هرچه سریع‌تر از بین برود.

کریمی در پاسخ به سرمربی استقلال عنوان کرد: من هم برای شما آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که در نهایت لیگ را با موفقیت پشت سر بگذارید.

پس از گفت‌وگوی قلعه‌نویی و کریمی جواد زرینچه مربی استقلال به سمت کریمی رفت و با او برخورد بسیار گرمی داشت. زرینچه خطاب به خبرنگاران گفت: می‌خواهم یک خاطره از کریمی بگویم. در بازی‌های آسیایی علی کریمی در کنار ما بود و او در دفاع چپ برای ما به میدان رفت. هر کس او را می‌دید فکر می‌کرد ۲۰ سال است در این پست بازی می‌کند.

مربی استقلال در ادامه خطاب به کریمی گفت: برایت آرزوی موفقیت می‌کنم و می‌دانم که کار سختی پیش رو داری. مربی‌گری از بازیگری بسیار سخت‌تر است اما مطمئنم که می‌توانی از پسش بربیایی.

بعد از اظهارات مربی استقلال به کریمی، امیرحسین صادقی و ستار همدانی هم به کریمی تبریک گفتند و در ادامه علی کریمی عکسی دسته‌جمعی با بازیکنان و کادر فنی استقلال انداخت.

پس از عکس انداختن دسته جمعی علی کریمی و بازیکنان و کادر فنی استقلال وی به همراه دیگر دستیاران کارلوس کی‌روش با میرشاد ماجدی و امیر قلعه‌نویی جلسه‌ای برگزار کردند و درباره تعامل میان استقلال و تیم ملی به گفت‌وگو پرداختند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.