کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که مدیرعامل این باشگاه امشب انتخاب نخواهد شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حمید رضا سیاسی پیش از آغاز جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: امروز در رابطه با واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس جلسه‌ای را در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس داشتیم و در خصوص حل این مشکل صحبت‌هایی مطرح شد. از طرف وزارت ورزش به ما اعلام شده بود که رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل دو باشگاه باید در جلسه حضور داشته باشند.

وی در خصوص اینکه با توجه به آنکه وزارت اقتصاد و دارایی ریاست مجمع باشگاه استقلال و پرسپولیس را در اختیار دارد چرا وزارت ورزش در مورد این دو باشگاه اظهار نظر می‌کند خاطرنشان کرد: وزارت ورزش در خصوص واگذاری دو باشگاه نمی‌تواند اظهار نظر کند چون وزارت اقتصاد و دارایی ریاست مجمع دو باشگاه را برعهده دارد.

سیاسی در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، مدیرعامل انتخاب خواهد شد گفت: قرار بود در جلسه امروز این اتفاق رخ دهد اما به خاطر اینکه سلیمی و مونسان حضور ندارند و از آنجایی که این یک تصمیم بسیار مهم است، در این مورد صحبتی نمی‌کنیم و فقط در مورد اسپانسر و مشکلاتی که در این باره وجود دارد بحث و تبادل نظر می‌شود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه چه زمانی در خصوص طلب علی دایی و پرداخت آن تصمیم‌گیری خواهد شد اظهار داشت: هنوز درباره دایی جلسه‌ای برگزار نشده اما من با نماینده ایشان تماس گرفتم و قرار شد یکی دو روز آینده جلسه‌ای برگزار کند. امکان دارد خود دایی هم در این جلسه حضور داشته باشد.

سیاسی در خصوص اینکه چه زمانی بدهی باشگاه پرسپولیس به والیبالیست‌ها و کشتی‌گیران سابق این باشگاه پرداخت می‌شود گفت: در مورد این دوستان اطلاعاتی به دست من رسیده اما ما با محدودیت بودجه روبرو هستیم و اولویت ما تیم درون زمین است. اگر بودجه خاصی به دست ما برسد حتما در مورد این دوستان تصمیم‌گیری می‌کنیم. امیدواریم که جریمه‌های مربوط به این قضیه هم بخشیده شود.

وی با تاکید دوباره بر این مسئله که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امشب انتخاب نمی‌شود تصریح کرد: باید با حضور تمام اعضا، کاندیداهای مورد نظر مورد بررسی قرار گیرند تا به نتیجه برسیم. ما امروز در جلسه به حد نصاب خواهیم رسید اما برای انتخاب مدیرعامل باید همه اعضا حاضر باشند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه شنیده می‌شود وزارت ورزش روز گذشته حکم مدیرعامل منتقمی را صادر کرده، گفت: حکمی که وزارت وزش صادر کرده مربوط به مدیرعاملی نیست بلکه آقای منتقمی از طرف وزارت ورزش مامور به خدمت در باشگاه پرسپولیس است و چند روز پیش، زمانش به اتمام رسید به خاطر همین وزارت ورزش خدمت ایشان را یک سال دیگر تمدید کرد.

سیاسی درباره اینکه وزارت ورزش موافق مدیرعاملی منتقمی است، گفت: وزارت ورزش تا امروز هیچ تاثیری در تصمیمات ما نداشته است.

وی در پاسخ به این سوال که کاندیداهای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس چه کسانی هستند عنوان کرد: از این موضوع اطلاع دقیقی ندارم اما دوستانی هستند که در این مورد برنامه می‌دهند. باز هم تاکید می‌کنم ترجیح می‌دهم زمانی مدیرعامل را انتخاب کنیم که همه اعضای هیئت مدیره حضور داشته باشند به این ترتیب تا زمانی که سلیمی از سفر حج برگردد یعنی تا دو سه‌هفته آینده منتقمی سرپرست باشگاه پرسپولیس است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که صحبتی برای حضور امیر عابدینی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شده و آیا او مخالف حضور عابدینی است خاطرنشان کرد: هیچ مخالفتی با هیچ مسئله‌ای نکردم و این موضوع را هم نشنیدم. باز هم می‌گویم تا زمان حضور تمام اعضای هیئت مدیره در این خصوص تصمیم‌گیری نمی‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.