کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: بازی با سپاهان برای ما بسیار مهم است و باید برای بالا رفتن شانس قهرمانی ۳ امتیاز این بازی را بگیریم.
مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد دیدار تراکتورسازی و سپاهان گفت: این بازی همیشه حساس بوده و این دو تیم همیشه بازی‌های قشنگ و پر گلی را به نمایش می گذارند و امیدوارم این بار هم شاهد بازی زیبایی از این دو تیم باشم و در نهایت ۳ امتیاز را هم تراکتورسازی بگیرد. ما به ۳ امتیاز این بازی نیاز مبرمی داریم.

او در مورد اینکه آیا بحران سپاهان در امتیازگیری به سود شما نیست خاطرنشان کرد: سپاهان تیم کوچکی نیست و خیلی باید مراقب باشیم چون آنها می توانند هر لحظه همه چیز را تغییر دهند. قطعا سپاهان برای برد به تبریز می آید و باید باهوش بازی کنیم. ساده و راحت صدرنشین نشدیم که این جایگاه را به سادگی از دست بدهیم. اگر قهرمانی می خواهیم باید چنین فینال هایی را ببریم چون بازی رو در رو با مدعیان قهرمانی حکم فینال را دارد.

کاپیتان تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کنی در این بازی ورزشگاه تبریز پُر شود گفت: مطمئن باشید ورزشگاه پر می شود. هواداران حساسیت این بازی را درک می کنند و ما هم خوب نتیجه گرفتیم پس انتظار داریم که ۷۰ هزار نفر در این بازی به ورزشگاه بیایند. بازی با سپاهان یکی از حساس ترین دیدارهای این فصل ما است، هر چند پیش بینی نتیجه غیر ممکن است ولی امیدوارم ما در نهایت برنده این بازی باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.