سایت سازمان لیگ در خصوص مصاحبه مدیرعامل باشگاه سپاهان توضیحاتی را ارایه کرد و نوشت: مطالب منتسب به رئیس سازمان لیگ فوتبال از قول مدیرعامل باشگاه سپاهان خلاف واقع است.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت سازمان لیگ، درپی درج مطلبی به نقل از مدیرعامل باشگاه سپاهان در یکی از روزنامه‌های ورزشی روز دوشنبه ۳۱شهریور که با نقل قول خلاف واقع از زبان ریاست سازمان لیگ صحبت‌های رئیس کمیته نظارت، بازرسی و صیانت از لیگ را تکذیب کرده‌اند جهت تنویر افکار عمومی توضیحاتی را ارائه داد.

۱-  مطالبی که از سوی روسای کمیته‌ها بیان می‌شود براساس سیاست‌گذاری کلان سازمان لیگ و باهماهنگی اعلام می‌شود.

۲- مطالب بیان شده از سوی ریاست کمیته نظارت، بازرسی و صیانت از لیگ براساس هماهنگی و بند به بند براساس مصوبات هیأت رئیسه سازمان لیگ بوده است.

۳-باشگاه سپاهان براساس گزارش روسای کمیته نظارت، بازرسی و کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ از مصوبات و مقررات تخطی داشته و این باشگاه و مدیرعامل آن در مهلت مقرر اقدامات درخواستی را وفق مقررات انجام نداده اند.

لذا موارد اعلام شده در مصاحبه رئیس کمیته نظارت، بازرسی و صیانت لیگ عیناً براساس سیاست‌های سازمان لیگ و مصوبات هیأت رئیسه سازمان لیگ بوده و به طور جدی پیگیری خواهد شد و مطالب منتسب به مهدی تاج رئیس سازمان لیگ فوتبال از قول مدیرعامل باشگاه سپاهان خلاف واقع است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.