مدافع تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که راه‌آهن گربه سیاه این تیم نیست.
میثم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد بازی فردا (پنج‌شنبه) مقابل راه‌آهن گفت: خوشبختانه شرایط خوب است، می‌خواهیم با تمام وجود به میدان برویم و ۳ امتیاز را کسب کنیم. تنها مشکل ما بحث مسائل مالی است. در شرایطی که قرار بود تا امروز ۴۰ درصد پول بگیریم، فکر نمی‌کنم ۱۰ درصد هم دریافتی داشته باشیم.

وی ادامه داد: مقابل راه‌آهن برای برد به زمین می‌رویم و به چیزی جز این هم فکر نمی‌کنیم. در شرایطی که وضعیت‌مان در جدول خوب نیست این پیروزی برای ما از نان شب هم واجب‌تر است.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود راه‌آهن گربه سیاه این تیم است، اظهار داشت: راه‌‌آهن گربه سیاه ما نیست. این حرف‌ها در فوتبال حرفه‌ای جایی ندارد، امیدوارم فردا سکه شانس به ما بیفتد و پیروز شویم.

حسینی در پاسخ به این سؤال که آیا با آمدن درخشان وضعیت این تیم تغییر داشته یا خیر عنوان کرد: در هفته گذشته تمرینات تاکتیکی خوبی را پشت سر گذاشتیم که می‌خواهیم ثمره آن را در بازی با راه‌آهن ببینیم.

وی در مورد شرایط زمین ورزشگاه تختی هم گفت: متاسفانه شرایط زمین ورزشگاه تختی مساعد نیست اما با توجه به اینکه راه‌آهن میزبان است باید با این شرایط بسوزیم و بسازیم. با گرفتن ۳ امتیاز این بازی به استقبال بازی هفته آینده با استقلال خوزستان می‌رویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.