سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران اعلام کرد که کادر فنی این تیم رقبای آسیایی خود را به خوبی آنالیز کرده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، علی دوستی‌مهر پس از ورود تیم فوتبال جوانان ایران به جزیره کیش برای برپایی اردوی تدارکاتی گفت: با توجه به نزدیک شدن بازی‌های قهرمانی آسیا در میانمار و با توجه به برابری شرایط آب و هوای میانمار با کیش تصمیم گرفته شد تیم جوانان این اردوی ۱۰ روزه را به دور از هیاهو، استرس و مسائل حاشیه‌ای در جزیره کیش برگزار کند. ضمن اینکه تیم‌های جوانان قطر و عراق هم در این مدت در کیش حضور دارند، ۲ بازی تدارکاتی در روزهای ۲۷ و ۲۹ شهریور با تیم قطر و ۲ بازی هم در روزهای اول  و سوم مهر ماه با تیم عراق خواهیم داشت.

وی درباره مسابقات قهرمانی آسیا در میانمار اظهار داشت: تیم جوانان کشور ۱۳ مهر ماه به میانمار خواهد رفت و اولین بازی این تیم ۱۷ با تیم جوانان تایلند انجام خواهد شد.

سرمربی تیم جوانان ایران خاطرنشان کرد: به همراه تیم نوجوانان و جوانان  در سال‌های گذشته، بیش از ۲۰ اردو داشتم. کیش شرایط بسیار خوبی برای برگزاری اردو‌های ورزشی دارد. سال‌ها پیش این جزیره زمین چمن مساعدی نداشت اما با مدیریت و زحمت مسئولان و دست اندرکاران در کیش زمین چمن بسیار خوبی مهیا شده است.

دوستی‌مهر درباره آمادگی تیم جوانان ایران عنوان کرد: در اردوی کیش تیم ۲۵ نفره جوانان کشور را کادر رهبری و سرپرستی، تیم پزشکی و یکی از اسطوره‌های اخلاق، رفتار و شخصیت فوتبال ایران همراهی می‌کنند.  ۲ بازیکن همراه این تیم نیستند که یک نفر از آنها بعد از بازی‌های تراکتورسازی به ما می پیوندد و سعید عزت‌اللهی از اسپانیا هم بعد از اردوی کیش به ما ملحق می‌شود. بعد از تمرینات در کیش این تیم را به ۲۳ نفر می‌رسانیم و این ۲۳ نفر در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت خواهند کرد.

وی درباره میزان آشنایی تیم جوانان کشور با تیم‌های قطر و عراق و رقبای مسابقات آسیایی باز‌ی‌های آسیایی میانمار گفت: قطر از یک کادر اسپانیایی برای آکادمی و تیم‌های پایه خود استفاده می‌کند و سال‌هاست که خیلی سخت تمرین می‌کند.  عراق هم همیشه قوی بوده و در رده پایه در مسابقات جوانان، نوجوانان و جام جهانی حضور داشته است. درباره رقبای مسابقات آسیایی، فیلم‌های بازی تیم‌های یمن و میانمار را دیدیم و ۴ ماه بررسی و تمرین کردیم. امروز هم فیلمی از بازی های تدارکاتی تایلند به دستمان رسیده که در این اردوی ۱۰ روزه در کیش روی آن کار، بررسی و آنالیز می‌کنیم تا بتوانیم در مقابل آنها با آمادگی بهتری بازی کنیم.

دوستی مهر درباره راز موفقیت یک تیم ورزشی گفت: راز موفقیت هر تیم، چه در ورزش، چه در اجتماع و خانواده، صمیمیت، برادری، وحدت و یکپارچگی است. اگر تیمی از بزرگ‌ترین بازیکنان و ستاره‌های دنیا شکل بگیرد اما صمیمیت، یکپارچگی، انس و وحدت نداشته باشند، هرگز موفق نمی‌شود. ملاک تیم جوانان هم بر مبنای برادری، دانش آموزی و معلمی بین معلم و شاگرد و صمیمیت بین بازیکنان است.

به گزارش تسنیم، تیم جوانان برای برگزاری اردوی تدارکاتی ۱۰ روزه وارد کیش شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.