کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان مشهورترین فوتبالیست فهرست دوم ۱۲ نفره بازیکنان مشکل‌دار در مورد کارت معافیت سربازی است.
به گزارش خبرگزاری فارس، طبق اطلاعات کسب شده توسط خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در فهرست ۱۲ نفره دوم که از سوی سازمان نظام وظیفه به فدراسیون و سازمان لیگ اعلام شده آرش افشین مشهورترین بازیکن این فهرست است که عضو تیم فولاد است. بازیکنان دیگر اکثرا در لیگ دسته اول بازی می‌کند بازیکنانی مثل میثم کریمی و احمد وشاهی‌پور نفرات دیگر این فهرست ۱۲ نفره هستند. ف- د یکی دیگر از افرادی است که نامش در این فهرست ۱۲ نفره دیده می‌شود.

به گزارش فارس سازمان نظام وظیفه پیش از این نام ۱۳ بازیکن که کارت معافیت‌ آنها باطل شده بود، را رائه کرد که آنها از ادامه حضور در فوتبال منع شدند و در مورد فهرست ۱۲ نفره نیز همین تصمیم ظاهرا قرار است اتخاذ شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )