کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

عضو هیأت مدیره استقلال از رضایت اعضای هیات مدیره این باشگاه از وضعیت تیم بزرگسالان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس، سید سعید افجه‌ای در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره جلسه هیات مدیره این باشگاه گفت: این جلسه با حضور تمام اعضا برگزار شد و مسائل مختلفی در آن مطرح شد. البته همانند هر جلسه دیگری برخی از موارد آن قابلیت رسانه‌ای شدن ندارد. نخستین مسئله مورد بحث هیات مدیره بررسی شرایط تیم بزرگسالان استقلال بود. تلاش بر این است که زمینه‌ای فراهم شود تا در آرامش کار پیش برود و نتایج قابل قبول فعلی ادامه پیدا کند. در حال حاضر میانگین امتیازات استقلال ۲.۲۵ است که میانگین قابل قبولی است. مطمئنیم که هواداران هم  از وضعیت تیم راضی هستند.

وی افزود: من در بازی با نفت در استادیوم تختی حضور داشتم و اعتقاد دارم که برنده واقعی این دیدار هواداران بودند. ما در این دیدار مصدومان زیادی داشتیم و با این وجود بازیکنان تلاش خودشان را کردند و نتیجه دست خداست. همانطور که گفتم برنده اصلی در این دیدار هواداران بودند و دیدیم آنها با وجود شکست، تیم خودی و تیم مقابل را تشویق کردند. این اتفاق در فوتبال ایران بسیار خوب است و خوشحالیم که فرهنگ هواداران به سمتی می رود که باید برود. ما قدردان هواداران هستیم و تلاش می‌کنیم با پشتیبانی تیم فضای فعلی استقلال را حفظ کنیم تا ان‌شاءالله این نتایج خوب ادامه یابد. در این جلسه جزئیات تیم بزرگسالان بحث شد و هیات مدیره رضایت کاملش را از وضعیت تیم اعلام کرد.

سخنگوی باشگاه استقلال ادامه داد: در این جلسه مثل جلسات گذشته درباره تیم های پایه بحث شد. اعتقاد اعضا روی این است که روزی برسد تا استقلال خودش بازیکن ساز شود. در حال حاضر جز تیم نوجوانان، وضعیت سایر تیم‌های پایه بسیار خوب است و دلیل مشکلات تیم نوجوانان نیز این است که اکثر بازیکنان این تیم بعد از پایان فصل این تیم را ترک کردند و فرصت کمی برای کار برای آقای سامره وجود داشت.

وی در بخشی دیگر از صحبت هایش به درخواست سازمان بازرسی کشور از استقلال اشاره کرد و گفت: اسناد و مدارکی که سازمان بازرسی از ما خواسته را در این جلسه بررسی کردیم. همانطور که می‌دانید از مدیران قبلی هم دعوت داشتیم تا مستندات‌شان را در اختیار ما بگذارند. در این جلسه روی اسناد فعلی صحبت شد تا انشاءالله بعد از بررسی بتوانیم به مسئولان پاسخگو باشیم. ما امیدواریم مدیران سابق استقلال بازهم همکاری لازم را انجام دهند تا سرعت کار بیشتر شود.

افجه‌ای ادامه داد: در جلسه بین آقای افشارزاده و فتح الله‌زاده مسائلی مطرح شد و صورتجلسه‌ای هم تنظیم شد. اعضای هیات مدیره استقلال در این جلسه مصوب کردند تا بندهای صورت جلسه پیگیری شود و نتایج نهایی آن مشخص شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره آیین‌نامه انضباطی باشگاه استقلال عنوان کرد: کارگروهی که تعیین شده بود، در حال بررسی آیین نامه انضباطی است. مشورت با کمیته انضباطی و استیناف در دستور این کارگروه است و حداکثر تا جلسه بعدی این آیین‌نامه امضا و ابلاغ می‌شود. در این آیین‌نامه تشویقات و تنبیهات هم به صورت یک فرمول در داخل این آیین‌نامه خواهد بود تا این مسائل نیازی به تصویب مجدد و جداگانه نداشته باشد.

عضو هیات مدیره استقلال در پایان در پاسخ به این سوال که آیا پست مدیرفنی از چارت باشگاهش حذف شده است، بیان کرد: چارت باشگاه استقلال تغییر پیدا کرده و در چارت فعلی بحث کمیته فنی و مدیریت فنی حذف شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.