کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: چمن کمپ مرحوم حجازی در حال بازسازی است و امسال این چمن تعویض نمی‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم استقلال با وجودی که کمپ اختصاصی برای تمرین دارد اما از ابتدای فصل جاری اکثر تمرینات تاکتیکی خود را در زمین شماره دو آزادی انجام داده است. چمن کمپ مرحوم حجازی با مشکلاتی روبه‌رو است و انجام تمرین برای آبی پوشان به کار سختی تبدیل شده است.

شنیده می شد که به دلیل خرابی چمن این مجموعه مسئولان باشگاه تصمیم گرفته اند که از نو زمین کمپ را شخم زده و چمن جدیدی در آنجا کاشته شود. همچنین شایعه شده بود که در صورت انجام این کار مبلغی حدود ۸۰۰ میلیون تومان هزینه این تعویض چمن خواهد بود.

در همین راستا کامران صاحب پناه رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: ما در باشگاه چنین تصمیمی نگرفتیم که چمن را به کل تغییر دهیم اما زمین کمپ دچار مشکلاتی بود. مثلا چون زیر چمن بتن و ماسه های غیر قابل نفوذ بود آب جذب چمن نمی شد و همین مسئله ایجاد قارچ در زمین کرده بود ما با شرکتی که زمین تمرینی تیم های پیکان و راه آهن را درست کرده بود قرارداد بسته ایم و آنها در حال بازسازی چمن کمپ هستند و اگر اشتباه نکنم تا دو سه روز آینده چمن کمپ شرایط خوبی پیدا می کند و قابل استفاده بهینه برای بازیکنان خواهد بود.

وی افزود: ما امیدوار هستیم شرکتی که اکنون در حال کار روی چمن است کارش خوب باشد و این چمن جواب دهد. اگر قرار بر تعویض چمن باشد این کار یا باید در بین نیم فصل صورت گیرد یا بعد از فصل و قطعا در فصل جاری تعویض چمن را نخواهیم داشت. اتفاقا چمنی که اکنون برای کمپ در نظر گرفته شده مناسب هوای سرد تدارک دیده شده چون کم کم به سمت هوای سرد پیش می رویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.