کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدیرعامل جدید پرسپولیس در رختکن این تیم قبل از دیدار با نفت مسجد سلیمان حضور پیدا کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در حالی از ساعت ۱۹:۴۵ امروز از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر آغاز می‌شود که تا به حال حدود ۵ هزار هوادار پرسپولیس برای تشویق این تیم به ورزشگاه رفتند و حدود ۱۰۰ نفر از هواداران مسجد سلیمان نیز خود را به ورزشگاه رساندند که تشویق هواداران این تیم به سبک جنوبی‌ها در نوع خود جالب توجه است.

* همچنان در بین هواداران پرسپولیس دو دستگی وجود دارد و یک عده پس از برکناری علی دایی همچنان هوادار او هستند و وی را تشویق می‌کنند اما عده‌ای دیگر نام پرسپولیس برایشان بیشتر اهمیت دارد و تنها به تشویق پرسپولیس می‌پردازند.

* رضا محمدی‌ گلر فصل گذشته پرسپولیس و فصل جاری نفت مسجد سلیمان زمانی که برای گرم کردن به زمین مسابقه آمد از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شد. او سپس به سمت هواداران رفت و به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

* محمدی همچنین برخورد گرمی با نیلسون رقیب فصل گذشته خود در پرسپولیس داشت.

* بهروز منتقمی مدیرعامل جدید سرخپوشان قبل از آغاز مسابقه به رختکن رفته و در سخنانی به بازیکنان اعلام کرد: شما بازیکنان پرسپولیس هستید و با این تیم قرارداد دارید، پس باید بدون توجه به حاشیه‌ها به کارتان برسید، اینکه چه کسی سرمربی هست و چه کسی نیست نباید برایتان مهم باشد بلکه موفقیت پرسپولیس و هواداران بدون توجه به حواشی باید برای شما مهم باشد و همچنین موفقیت و سربلندی پرسپولیس.

* زمانی که بازیکنان دو تیم برای گرم کردن به زمین آمدند توسط هوادارانشان به شدت تشویق شدند.

* در دقایقی هواداران نفت مسجد سلیمان برای تضعیف پرسپولیس با کنایه علی دایی را تشویق کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.