کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حواشی پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر به شرح زیر است:

* تا یک ساعت پیش از آغاز بازی حدود ۲۵۰۰ تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند که بالغ بر ۱۵۰ نفر آنها را طرفداران تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تشکیل می‌دادند.

* برخلاف هواداران پرسپولیس هواداران تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با سازهای مخصوص جنوب کشور تیم خود را تشویق می‌کردند. این در شرایطی بود که پرسپولیسی‌ها کاملاً سکوت کرده بودند.

* درهای ورزشگاه از ساعت ۱۷:۳۰ به روی تماشاگران باز شد.

* هواداران تیم نفت مسجدسلیمان، علی دایی سرمربی برکنار شده پرسپولیس را تشویق کردند.

* بهروز منتقمی، سرپرست باشگاه پرسپولیس پس از حضور در ورزشگاه آزادی به رختکن این تیم رفت تا در کنار سرخپوشان باشد.

* هواداران تیم فوتبال پرسپولیس که زیر جایگاه خبرنگاران نشسته بودند در خصوص صحبت‌های سیاسی و رحیمی در برنامه امروز ورزش و مردم صحبت می‌کردند. نکته جالب اینجا بود که برخی از هواداران از برکناری علی دایی خوشحال بودند و اعتقاد داشتند پرسپولیس با حمید درخشان می‌تواند به روزهای خوبش بازگردد. 

* ساعت اسکوربرد ورزشگاه آزادی برای دقایقی دچار مشکل شده بود که این مشکل سریعاً توسط مسئولان ورزشگاه برطرف شد.

* در شرایطی که این دیدار روز جمعه برگزار می‌شود اما هیچ ترافیکی بیرون از ورزشگاه وجود نداشت.

* دو دستگاه اتومبیل از طرف یکی از شرکت‌های خودروسازی تزئین شده که به قید قرعه به هواداران اهدا می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.