هافبک اسپانیایی مدافع عنوان قهرمانی لالیگا معتقد است دوران برتری بی چون و چرای کهکشانی‌ها بر همسایه قرمز و سفیدپوش‌شان گذشته است و خروج مهره‌های کلیدی روخی بلانکو تاثیری در وضعیت آن ایجاد نخواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، رائول گارسیا در آستانه دربی مادرید شروع به رجزخوانی برای کهکشانی‌ کرده و گفته است که او و هم‌تیمی‌هایش راه ضربه زدن به رئال را پیدا کرده‌اند.

گارسیا که تیمش فصل پیش به سلطه دو قدرت سنتی فوتبال اسپانیا بر لالیگا پایان داد و ماه گذشته رئال مادرید را در سوپرجام اسپانیا شکست داد، به نشریه مارکا گفت: اتلتیکومادرید راه شکست دادن رئال را می‌داند و باید بگویم که ما می‌توانیم رئالی‌ها را شکست دهیم. نشان داده‌ایم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم. در این چند سال اخیر تنها باری که برابر رئال مادرید با رویکردی اشتباه به میدان رفتیم در جام حذفی سال گذشته بود (اتلتیکومادرید در مجموع دو بازی رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی ۵ بر صفر تن به شکست داد). 

روخی بلانکو در اولین دربی فصل جدید لالیگا در شرایطی به مصاف رئال مادرید می‌رود که چند تن از ستاره‌های کلیدی خود از جمله بهترین گلزن‌اش، دیه‌گو کاستا، دروازه‌بان خود تیبا کورتوا و مدافعش فلیپه لوئیس که همه آنها به چلسی پیوسته‌اند را در اختیار ندارد اما به نظر گارسیا بازیکنان تازه‌وارد تیم مانند ماریو ماندزوکیچ، آنتوان گریزمان و آلسیو چرچی توانسته‌اند جای خالی آنها را پرکنند.

وی عنوان کرد: فکر می‌کنم که ما توانسته‌ایم تیم‌مان را تقویت کنیم. شاید بازیکنان مهمی را از دست داده باشیم اما آنهایی که مانده‌اند و بازیکنانی که جذب کرده‌ایم هم سراپا انگیزه‌اند.

اتلتیکومادرید فرداشب از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو میهمان رئالی‌هاست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.