سخنگوی باشگاه پرسپولیس با سخنانی نه چندان شفاف در مورد برکناری علی دایی اظهارنظر کرد.
به گزارش ایسنا، مهدی خواجه‌وند در گفت‌وگو با شبکه خبر اظهار کرد: نوع پخش خبر برکناری علی دایی برای ما غافلگیر کننده بود و قرار نبود به این شکل این مطلب اعلام شود.
او در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا رییس هیات مدیره می‌تواند شخصا سرمربی تیم را کنار بگذارد، نیز گفت: در بحث قانونی رییس هیات مدیره مانند سایر اعضای هیات مدیره یک رای دارد و حدود اختیارات او مشخص شده است اما این تصمیم حداکثری اعضای هیات مدیره بود که در کادر فنی تغییر و تحول داشته باشیم.
سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود رحیمی از برکناری علی دایی ناراحت است و با آن مخالفت می‌کند، نیز گفت: مدیرعامل مجری مصوبات هیات مدیره است و به شخصه تمام تصمیم‌ها را نمی‌گیرد. البته آقای رحیمی را بعد از پخش خبر برکناری علی دایی هنوز ندیده‌ام.
خواجه‌وند در مورد انتصاب حمید درخشان به عنوان سرمربی جدید تیم پرسپولیس نیز گفت: این انتصاب نیز تصمیم هیات مدیره باشگاه بود.
او در پاسخ به این سوال که آیا قرار است امروز عصر درخشان در تمرین پرسپولیس حضور پیدا کند نیز گفت: گویا این طور اعلام شده است!
در حالی که این گفت‌وگوی زنده در جریان بود، سخنگوی باشگاه پرسپولیس ناگهان اعلام کرد، می‌خواهد خداحافظی کند و به این ترتیب این گفت‌وگو نیمه کاره ماند.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.