کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکن مکزیکی تازه وارد رئال مادرید اعلام کرد که قصد دارد سهمش را در قهرمانی این تیم ادا کند.
به گزارش خبرگزاری فارس، چیچاریتو هرناندز در مراسم معارفه‌اش در سانتیاگو برنابئو به عنوان بازیکن جدید رئال مادرید اظهار داشت: یک بازیکن هم در دنیا وجود ندارد که رویای پوشیدن این پیراهن را نداشته باشد که مردم می‌دانند نماینده چه چیزی است. آمده‌ام که عضوی از رئال مادرید باشم و به اینجا آمدم تا تمام تلاشم را انجام دهم و بتوانم مثل حالا موفق باشم یا حتی بیشتر. آمده‌ام تا سهمم را در رسیدن باشگاه به قهرمانی ادا کنم.

وی ادامه داد: از قراردادم راضی هستم و می‌خواهم از رئال مادرید برای تلاشی که برای جذب من انجام داد، تشکر کنم. ما (بازیکنان آمریکای لاتین در مادرید) مثل جیمز و کیلور رویاپردازانی هستیم که می‌خواهیم در چیزی که به آن علاقه داریم، موفق شویم. هیچ محدودیتی وجود ندارد. بازی کردن برای رئال مادرید یک افتخار است و رویایی است که برای من به تحقق پیوسته است.

بازیکن سابق منچستر خاطرنشان کرد: می‌خواهم از مردم مکزیک تشکر کنم. هوگو سانچز در اینجا فوق‌العاده کار کرد و می‌خواهم هرکاری که می‌توانم برای کمک به تیم انجام دهم. این یک تیم ورزشی است که هوادارانش دوست دارند بازیکنان وفادار را در آن ببینند. اهداف و رویاهایی دارم. می‌خواهم به میدان بروم و از حضورم لذت ببرم و تمام تلاشم را به کار ببندم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.