کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها شکست سنگین تیمش در خانه سوسیه‌داد را به سهل‌انگاری بازیکنان این تیم ربط داد و آن را پیامد دستکم گرفته شدن میزبان توسط آنها دانست نه رفتن مهره‌ای مانند ژابی آلونسو.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی پس از شکست ۴ بر ۲ رئال مادرید در خانه رئال سوسیه‌داد در دیداری که کهکشانی‌ها تا دقیقه ۳۴ آن با نتیجه ۲ بر صفر از میزبان خود پیش بودند، به شدت از رویکرد شاگردان خود انتقاد و این موضوع را که شکست تیمش تاوان از دست دادن مهره‌ای مانند ژابی آلونسو بوده است، رد کرد.

آنچلوتی پس از این بازی که مردانش در آن موقعیت‌های فراوانی را از دست دادند و در نیمه دوم از نظر دفاعی بسیار ضعیف ظاهر شدند، از هواداران رئال مادرید عذرخواهی کرد و گفت خود او نیز از سهل‌انگاری شاگردانش در این بازی و رویکرد آنها که به نظر می‌رسید رئال سوسیه‌داد را دستکم گرفته‌اند، خشمگین است.

وی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من اصلاً چنین شکستی را نمی‌پذیرم. گاهی اوقات ممکن است شما بد بازی کنید اما فکر می‌کنم زمانی که با ۲ گل از حریف خود پیش می‌افتید باید نشان دهید آنقدر درک دارید که کار حریف را یکسره کنید و نگذارید به بازی برگردد. با این حال در ثبت این شکست من مسئولم و باید تغییراتی را در تیم ایجاد کنم و این کار را خواهم کرد. متأسفم، چرا که خودم نیز چنین شیوه‌ای از بازی را نمی‌پسندم. این وضعیت فوراً باید تغییر کند.

شکست در ورزشگاه آنوئتا میان رئال مادرید و بارسلونایی که در خانه ویارئال یک بر صفر برد، سه امتیاز فاصله انداخت. این در حالی است که اتلتیکومادرید هم یک امتیاز بیشتر از کهکشانی‌ها دارد.

آنچلوتی در ادامه با اذعان به تلخ بودن مرور اتفاقاتی که دربازی برابر سوسیه‌داد برای رئالی‌ها رخ داد، در پاسخ به این سؤال که آیا نبود بازیکنی مانند ژابی آلونسو که راهی بایرن مونیخ شده، دلیل از هم پاشیدگی عملکرد دفاعی کهکشانی‌ بوده است، عنوان کرد: تحلیل آنچه که در این بازی رخ داد کار آسانی نیست، چون این بازی دو بخش کاملاً متفاوت داشت. در ۳۰ دقیقه اول همه چیز بر وفق مراد ما بود و تمرکز زیادی نشان دادیم. در ادامه بازی اما اوضاع بد شد، شاید چون فکر می‌کردیم که بازی تمام شده است و آن را برده‌ایم. ما بیش از اندازه خطا می‌کردیم و به حریف کرنر دادیم.

کارلتو افزود: سیستم بازی دفاعی‌مان به اندازه کافی کارآمد نبود. بازی را بیش از حد شُل گرفتیم. بازی پس از نیم ساعت اول کاملاً تغییر کرد و ما بد دفاع کردیم. در همه مهمتر این بود که بازی ما تعادل نداشت.

در ثبت اولین شکست فصل در کارنامه کهکشانی‌ها سرخیو راموس، مدافع میانی اسپانیایی این تیم نقش پررنگی داشت. آنچلوتی اما این شکست را به یک یا دو نفر نسبت نداد. وی خاطرنشان کرد: مشکلی که ما در این بازی داشتیم به یک یا دو بازیکن مربوط نمی‌شود بلکه یک مشکل کلی است. تیم در شرایطی باخت که در نیم ساعت اول فوق‌العاده کار کرد. وقتی نگرش مناسب در میان بازیکنان نباشد، همین می‌شود و فرقی نمی‌کند که ژابی آلونسو در تیم‌مان باشد یا نباشد.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در پایان به دفاع از عملکرد ستاره‌های جدید تیمش مانند جیمز رودریگز و تونی کروس پرداخت و گفت نتیجه‌ای که رقم خورده است سیاست نقل و انتقالات باشگاه را تغییر نمی‌دهد.

او تصریح کرد: بازیکنان جدید به زمان نیاز دارند که با تیم هماهنگ شوند اما سرعت تطبیق‌شان تا همین الان هم خوب بوده است. با ارائه چنین بازی، کار برای بازیکنان جدید همیشه سخت‌تر از سایر بازیکنان است. این شکست چیزی را در برنامه‌های ما برای بازی نقل‌وانتقالات تغییر نمی‌دهد. چیزی که لازم است تغییر کند نگرش و میزان تمرکز بازیکنان در چنین دیدارهایی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.