کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هافبک جوان تیم فوتبال بورسیا مونشن‌گلادباخ به قهرمان بوندس‌لیگا پیوست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش‌های منتشرشده در رسانه‌‎های آلمانی باشگاه بایرن مونیخ امروز (یکشنبه) در آخرین روز فصل نقل‌و‌انتقالات تابستانی ۲۰۱۴ سینان کورت، هافبک نفوذی ۱۸ ساله بورسیا مونشن گلادباخ را به خدمت گرفت.

بر اساس همین گزارش‌ها مسئولان دو باشگاه بایرن مونیخ و بورسیا مونشن‌گلادباخ بر سر انتقال کورت به آلیانتس آره‌نا در ازای ۱.۱ میلیون یورو به توافق رسیده‌اند. البته هنوز رقم پاداش و مزایای این بازیکن مشخص نشده ولی گفته می‌شود اگر وی در بوندس‌لیگا بازی کند و به تیم ملی آلمان هم راه پیدا کند پاداش‌هایی جداگانه دریافت خواهد کرد.

سینان امروز (یکشنبه) به مونیخ سفر می‌کند تا پس از پشت‌سر گذاشتن تست‌های پزشکی رسماً با باواریایی‌ها قرارداد امضا کند. باشگاه بایرن مونیخ هم فردا از این بازیکن جوان رونمایی خواهد کرد.

کورت در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «Sport ۱» آلمان گفت: من در حال حاضر در گلادباخ هستم و از آقای اِربل سپاسگزارم که موانع موجود بر سر انتقالم را برداشت. خیلی کنجکاوم که ببینم چه چیزی در انتظارم است. با پیوستن به بایرن مونیخ رؤیایم تحقق یافت.

سینان کورت که از مادری آلمانی و پدری ترکیه‌ای متولد شده است یکی از استعدادهای جوان فوتبال آلمان به شمار می‌رود و سابقه بازی در تیم‌های پایه آلمان را هم دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.