کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هافبک دفاعی تیم فوتبال رئال مادرید به طور رسمی به جمع شاگردان پپ گواردیولا در تیم بایرن مونیخ ملحق شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ امروز (جمعه) خبر عقد قرارداد با ژابی‌ آلونسو، هافبک دفاعی اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید را تایید و رقم آن را ۱۰ میلیون یورو اعلام کرد.

آلونسوی ۳۲ ساله امروز پای برگه خود را امضا و به این ترتیب خود را تا پایان فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۵ به غول‌های باواریا متعهد کرد.

هافبک سابق لیورپول که روز چهارشنبه با تیم ملی اسپانیا خداحافظی کرد و به دوران بازیگری‌اش در رده ملی پایان داد، پنج سال پیش به کهکشانی‌ها پیوست و با این تیم یک قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و دو بار قهرمانی در جام حذفی اسپانیا را تجربه کرد.

اضافه شدن تونی کروس، هافبک پیشین بایرن مونیخ و همچنین جیمز رودریگس، هافبک پیشین موناکو به رئال مادرید در بازر نقل و انتقالات تابستان امسال، عملاً شانسی برای آلونسو جهت حضور در ترکیب اصلی کهکشانی‌ها باقی نمی‌گذاشت و به همین جهت او ترجیح داد به بایرن مونیخ ملحق شود.

پیوستن آلونسو به بایرن مونیخ در حالی صورت گرفته که این تیم سه هافبک خود، خاوی مارتینس، باستین شواین‌اشتیاگر و تیاگو آلکانتارا را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و به همین دلیل انتظار می‌رود که پپ گواردیولا خیلی سریع او را در ترکیب اصلی تیم قرار دهد.

گفته می‌شود لوئیز گوستاوو، هافبک پیشین بایرن مونیخ که اکنون برای ولفسبورگ بازی می‌کند، این تیم را ترک خواهد کرد تا جای خالی را آلونسو را در رئال مادرید پر کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.