کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برای تکمیل ورزشگاه نقش جهان سه شرط اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه سپاهان، در حاشیه حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور که برای افتتاح چند طرح در شرکت فولاد مبارکه به اصفهان سفر کرده بود، مدیران شرکت فولاد مبارکه و باشگاه سپاهان در نشستی با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این نشست در مورد تکمیل ورزشگاه نقش جهان مباحث مختلفی مطرح شد که سبحانی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در این نشست، قبل از هراقدامی توسط شرکت فولاد مبارکه برای تکمیل ورزشگاه نقش جهان سه شرط اساسی را از دولت خواستار شد.

پرداخت مطالبات پیمانکار، مشخص شدن وضعیت معارضین و همچنین انشعابات ورزشگاه نقش جهان سه شرطی است که مدیران شرکت فولاد مبارکه برای تکمیل ورزشگاه نقش جهان گذاشته‌اند.

مهرزاد خلیلیان، مدیرعامل باشگاه سپاهان در این باره گفت: با پیگیری‌هایی که توسط شخص آقای سبحانی و جهانگیری به عمل آمده، امیدواریم هر چه زودتر شاهد تکمیل ورزشگاه نقش جهان باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.