سرمربی ایرلندی لیورپول نگرانی‌هایی را که درخصوص عدم سازگاری مهاجم انگلیسی تیمش با همتای ایتالیایی جدیدش در آنفیلد وجود دارد، بی‌مورد دانست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، به همان تعداد از هواداران لیورپول که از پیوستن ماریو بالوتلی به تیم‌شان خوشحال شده‌اند، بوده‌اند هوادارانی که نگران ملحق شدن سوپرماریو به قرمزپوشان مرسی‌ساید بودند. صرفنطر از سابقه بد بالوتلی در جنجال‌‌آفرینی، بسیاری از هواداران لیورپول نگران آن هستند که دنیل استوریج مهاجم انگلیسی تیم همان رویه‌ای رابرای بازی در کنار سوپرماریو در پیش بگیرد که در زمان حضور لوئیز سوارز در آنفیلد داشت.

استوریج و سوارز فصل گذشته زوج فوق‌العاده و گلزنی را در خط حمله لیورپول تشکیل داده بودند اما آنها هرگز رابطه دوستانه‌ای با هم نداشتند و حالا بیم آن می‌رود که چنین رابطه‌ای میان استوریج و بالوتلی شکل بگیرد.

برندان راجرز، سرمربی قرمزپوشان مرسی‌ساید اما نظر دیگری دارد. او معتقد است هیاهویی که برای پیوستن سوپرماریوی ۲۴ ساله با قراردادی ۱۶ میلیون پوندی به لیورپول به راه افتاده است به معنا از یاد رفتن استوریج و نقش او برای اعضای تیم نیست.

راجرز گفت: با دنیل صحبت کرده‌ام و به او گفتم که چقدر برای تیم مهم است. دنیل اعتمادی که من به او نشان دادم را با عملکردش و با ۳۶ گلش در ۵۰ بازی خود پاسخ داد. هیچ بازیکنی نمی‌تواند چنین آماری را برجای بگذارد تا وقتی که از وضعیتش در تیم،‌ از زندگی‌‌اش و از شیوه بازی‌اش راضی نباشد. بارها گفته‌ام که دنیل بازیکن با استعدادی است اما ما برای خط حمله‌مان بیش از یک بازیکن با استعداد می‌خواهیم. او برای ما بازیکنی بزرگ است و خواهد بود. بازیکنان بزرگ طرز تفکر بزرگ دارند.

راجرز افزود: بازیکنان بزرگ به اضافه شدن یک بازیکن بزرگ به تیم‌شان به چشم یک اتفاق منفی نگاه نمی‌کنند بلکه آن را اقدامی مثبت جهت تقویت تیم می‌دانند. یک بازیکن بزرگ با ذهنیت بزرگ باید نسبت به رقابتی که برای اثبات توانایی‌هایش پیش روی او قرار گرفته، واکنشی مثبت داشته باشد.

سرمربی ایرلندی لیورپول خاطرنشان کرد: با حضور استوریج و بالوتلی ما می‌توانیم با سیستم لوزی بازی کنیم. ما فصل پیش هشت بار با این سیستم بازی کردیم و در هفت بار آن پیروز شدیم. با این حال تیم من تیم انعطاف‌پذیری است و این همان ویژگی است که من به دنبالش بودم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.