کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکن تاثیرگذار بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال فرانسه که جام جهانی برزیل را به دلیل مصدومیت از دست داد، از بازی‌های ملی خداحافظی کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، فرانک ریبری بازیکن تیم ملی فرانسه که جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را به دلیل مصدومیت از دست داد، امروز چهارشنبه از بازی‌های ملی خداحافظی و اعلام کرد که دیگر نمی‌خواهد برای تیم ملی فوتبال فرانسه فوتبال بازی کند. 

بازیکن ۳۱ ساله که در بایرن مونیخ توپ می‌زند، از ماه مه ۲۰۰۶ برای تیم ملی فرانسه بازی کرد، در مدت زمان حضور خود در تیم ملی فرانسه در ۸۱ بازی ملی ۱۶ گل به ثمر رساند. ریبری اعلام کرده که می‌خواهد زمان بیشتری را در کنار خانواده‌اش باشد و اکنون زمان آن رسیده که فصل جدیدی از زندگی را آغاز کند. تیم باشگاهی این بازیکن یعنی بایرن مونیخ امشب در سوپرکاپ آلمان به مصاف بورسیا دورتموند رفته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.