استقلال تهران در مسابقه‌ای دوستانه مقابل تیم ملی جوانان شکست خورد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، دیدار استقلال و تیم ملی جوانان با شکست چهار بر دو شاگردان قلعه نویی به پایان رسید. در این دیدار استقلال با ترکیبی از جوانانش به مصاف حریف رفت. در این دیدار گروسیان، امرایی، جباری، کریمیان، خلیلی، کربلایی، نوری، رمضانی، نورافکن، چاهویی و اصغرزاده فیاض به میدان رفتند.

در بین دو نیمه این دیدار رافائل داسیلوا به جای گروسیان به میدان آمد و رمضانی جایش را به یکی از بازیکنان تیم ملی جوانان داد.کامل آبی پوشان همراه بود اما در نیمه دوم با خسته شدن بازیکنان استقلا این تیم ملی جوانان بود که بازی بهتری را ارائه داد.

گل های استقلال را اصغرزاده فیاض در دقیقه ۱۸ از روی نقطه پنالتی و نورافکن در دقیقه ۲۵ به ثمر رساندند.

نیمه نخست این دیدار با برتری شاگران قلعه نویی به پایان رسید اما با آغاز نیمه دوم تیم ملی جوانان بازی بهتری را ارائه داد و در نهایت بازی را به سود خود به پایان رساند.

از حواشی جالب این دیدار حضور تیموریان با لباس شخصی در این دیدار بود. همچنین امیر قلعه نویی به همراه منصور پورحیدری برخورد گرمی با علی دوستی مهر و مهدی مهدوی کیا داشت.

امید ابراهیمی در حاشیه این دیدار زیر نظر پزشک تیم، به تمرینات اختصاصی مشغول بود.

امیر قلعه نویی پس از دیدار تدارکاتی تیمش برابر تیم ملی جوانان گفت: جا دارد از آقای دوستی مهر بابت برگزاری این دیدار تدارکاتی تشکر کنم. تیم ملی خیلی با برنامه در این دیدار بود و جا دارد که از زحماتی که ایشان و همکارانشان در تیم ملی می کشند، تشکر کنیم. آنها بازی بسیار خوبی را ارائه دادند و در این دیدار بهتر از ما بودند و مستحق پیروزی بودند.

او در پاسخ به سوالی درباره کیفیت لیگ، با اشاره به اظهاراتش در رادیو ورزش بیان کرد: متاسفانه زمین های ما کیفیت خوبی ندارند و حتی اگر بهترین بازیکنان را هم بیاوریم، نمی توانند روی برخی از زمین ها بازی کنند. زمین غدیر اهواز یک نمونه در این مسئله است. مطمئنا اگر کیفیت زمین های ما بهتر بود و امکانات بیشتری داشتیم، می توانستیم شاهد ارتقا کیفیت بازی ها و فوتبال مان باشیم.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.