هافبک ایرانی اوساسونا پس از پیوستن به این تیم اعلام کرد که از بودن در اوساسونا بسیار خوشحال است و این تیم در قلب او جا دارد.
به گزارش خبرگزاری فارس، جواد نگونام پس از بازگشت به تیم اوساسونا اعلام کرد: بازگشت به پامپلونا برایم افتخار است و اکنون خوشحال‌تر از زمانی هستم که برای بار اول به این تیم آمدم. اوساسونا در قلب من جای دارد.

نکونام که شب گذشته به عنوان خرید جدید اوساسونا به هواداران معرفی شد، اظهار داشت: بازگشت به این تیم و تلاش برای رسیدن تیم به مراحل بالاتر پس از دو سال باعث خوشحالی و افتخارم است.

وی با اشاره به صحبت‌های میگوئل آرکانکو، رئیس باشگاه اوساسونا ادامه داد: من اجازه نداشتم برگردم اما اکنون اینجا هستم و همه تلاشم را خواهم کرد.

نکونام با وجود داشتن پیشنهادهای بهتر از لحاظ مالی تصمیم گرفت به اوساسونا برگردد که به دلیل سقوط به لیگ دسته دوم اسپانیا در مضیقه مالی قرار دارد.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد که پیشنهادی از یک تیم لالیگایی و یک تیم دیگر حاضر در لیگ دسته دوم اسپانیا داشته است. وی خاطرنشان کرد: من در اوساسونا خوشحال تر هستم. یک حرفه‌ای هستم اما برای آینده‌ام بازی می‌کنم. این برای من مهم‌تر بود و اوساسونا همیشه در ذهن و قلب من است.

نکونام اضافه کرد: من در پامپلونا متولد نشده‌ام اما دوران فوق‌العاده‌ای را در اینجا داشته‌ام.

وی اعلام کرد که از شنیدن خبر سقوط اوساسونا ناراحت شده و امیدوار است با وجود مشکلاتی که این تیم در آینده خواهد داشت برای صعود به لالیگا بجنگد.

جواد نکونام که قراردادی دوساله با تیم سابقش امضا کرده است، شب گذشته در مراسمی در ورزشگاه پامپلونا به هواداران این تیم معرفی شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.