کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه‌ای به مدیرعامل باشگاه راه آهن سورینت اعلام کرد، حمید استیلی هیچگونه حق مالکیتی و سهامی در این تیم ندارد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت سازمان لیگ، مهدی تاج رییس سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه‌ای به مدیر عامل باشگاه راه آهن سورینت اعلام کرد، حمید استیلی هیچگونه حق مالکیتی و سهامی در این تیم نداشته و حق دخالت در امور تیم مذکور از قبیل شرکت در جلسات، انعقاد قرارداد با بازیکنان و کادر فنی را ندارد.

در نامه مهدی تاج آمده است:

با توجه به مرقومه شماره ۳۰۰۲/۱۵۰۷/۹۰۰۱ مورخ ۶/۵/۹۳ جناب آقای تورک، معاون محترم دادستان عمومی و انقلاب تهران و سرپرست دادسرای شهید مقدس، با توجه به اینکه از سوی برخی رسانه‌ها، آقای حمید استیلی به عنوان خریدار و مالک باشگاه معرفی شده‌اند و با عنایت به تاکید در متن همین نامه بدینوسیله اعلام می‌شود تا تعیین تکلیف از سوی مقام محترم قضائی، آقای استیلی هیچگونه حق مالکیت و سهامی در این تیم نداشته و همچنین حق دخالت در امور تیم مذکور از قبیل شرکت در جلسات، انعقاد قرارداد با بازیکنان و کادر فنی و ... را ندارد.

لازم به ذکر است در نظر است در آینده نزدیک با برگزاری مزایده فروش تیم مذکور (تیم را‌ه‌آهن سورینت) از حیث مالکیتی تعیین تکلیف شود.

بدیهی است به تمام مراجع ذیربط اعلام شده است تا از دخالت آقای استیلی به عنوان مالک در اداره تیم فوتبال راه آهن جلوگیری به عمل آید.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.