قهرمان فصل اخیر لالیگای اسپانیا خبر داد با سران باشگاه رئال‌ سوسیه‌داد برای جذب هافبک فرانسوی این تیم به توافق نهایی رسیده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه اتلتیکومادرید تأیید کرد با رئال‌ سوسیه‌داد بر سر جذب آنتونیو گریزمان، هافبک فرانسوی این تیم به توافق رسیده است و به زودی با این بازیکن ۲۳ ساله قرارداد رسمی امضا خواهد کرد. این توافق در حالی نهایی شد که روخی بلانکو باید رقم ۲۵ میلیون یورو را بابت رقم فسخ قرارداد گریزمان به سوسیه‌داد بپردازد.

باشگاه اتلتیکومادرید با انتشار بیانیه‌ای در سایت رسمی خود اعلام کرد: اتلتیکو مادرید و رئال سوسیه‌داد بر سر انتقال آنتونیو گریزمان به توافق رسیدند. این هافبک فرانسوی پیش از امضای قراداد با اتلتیکو ابتدا در تست‌های پزشکی تیم شرکت خواهد کرد.

گریزمان طی فصل ۱۴-۲۰۱۳ در ۴۹ بازی که در رقابت‌های مختلف برای سوسیه‌داد به میدان رفت ۲۰ گل به ثمر رساند و در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل هم با تیم ملی فرانسه عملکرد تأثیرگذاری داشت.

با پیوستن گریزمان به اتلتیکو دومین انتقال مهم این تیم در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی ۲۰۱۴ رقم خورد. قهرمان لالیگا به تازگی ماریو ماندزوکیچ، مهاجم کروات بایرن مونیخ را نیز به خدمت گرفته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.