کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

باشگاه استقلال در اطلاعیه‌ای میزان هزینه‌های این باشگاه را در ترکیه اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه استقلال، در راستای تاکید وزیر ورزش و جوانان در شفاف سازی هزینه‌های باشگاه‌های کشور، باشگاه استقلال میزان هزینه‌های برگزاری اردوی این تیم در کشور ترکیه را حدود ۴۵۰۰۰ دلار از محل اسپانسرینگ (بخش خصوصی) اعلام کرد.

تیم فوتبال استقلال با برنامه ریزی و درخواست کادر فنی به منظور آماده سازی هرچه بهتر خود برای رقابت‌های لیگ برتر از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۷ تیرماه ۱۳۹۳ اردویی به مدت ۱۱ روز درمنطقه مسلمان نشین پندیک واقع در ۲۰ کیلومتری استانبول ترکیه برگزار کرد و تعداد اعضای تیم شامل کادر فنی، بازیکن، تدارکات، پزشکی، رسانه و همراه در مجموع ۴۰ نفر بوده است.

هزینه‌های این اردو شامل اسکان در هتل ۵ستاره، تغذیه، دو بازی تدارکاتی، کمپ بسیار مناسب مجهز به زمین چمن، سالن بدنسازی، استخر، سونا و کلیه امکانات تمرینی و همچنین حمل و نقل بوده که در نهایت حدود ۴۵۰۰۰دلار  برای اردوی ۱۱روزه به تعداد ۴۰ نفر با بهترین امکانات رفاهی و تمرینی هزینه شده است.

هزینه های پروازی رفت و برگشت این اردو رایگان بوده و بلیت های هر ۴۰ مسافر توسط شرکت هوایی اطلس جت بعنوان اسپانسر این اردو صادر شده است.

دلایل مهم انتخاب ترکیه بعنوان محل برگزاری اردو، هوای مناسب در این فصل از سال، دوری بازیکنان از حاشیه های جانبی، تمرکز و آمادگی فنی و نظارت بیشتر کادرفنی روی بازیکنان، کیفیت مناسب رفاهی و تمرینی در سطح استانداردهای اروپایی شامل هتل و مجموعه ورزشی، تغذیه مناسب و شرعی و شباهت طبخ آن به غذاهای ایرانی، برگزاری دو دیدار تدارکاتی با دوتیم مطرح ترکیه (نماینده ترکیه در جام یوفا۲۰۱۴ ) و الجزایر( قهرمان لیگ الجزایر)، عدم نیاز به صدور ویزا و تخفیف در هزینه‌های اقامتی و تامین هزینه‌های بلیت هواپیما توسط اسپانسر است.

بدیهی است برگزاری اردویی در این سطح کیفی، کمی و هزینه‌ای در داخل کشور امکان پذیر نیست و با توجه به سیاست‌های مجلس شورای اسلامی و وزارت ورزش و جوانان در ممنوعیت ارتزاق باشگاه های ورزشی از بودجه دولتی و شفاف سازی هزینه‌ها، باشگاه برای برگزاری این اردو و کلیه هزینه های خود از هیچگونه اعتبار و بودجه ریالی و دلاری دولتی استفاده نکرده و تمامی هزینه های این اردو به شرح فوق الذکر از طرف اسپانسر پرداخت شده است.

باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خود را موظف می‌داند با پیروی از نص صریح قانون، از هرگونه هزینه از محل بیت المال جلوگیری کرده و با انتشار هزینه ها و شفاف سازی آن گام بلندی در سالم سازی فضای فوتبال بردارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.