کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رییس سازمان لیگ فوتبال ایران می‌گوید امسال با تدابیری که اندیشیده شده شاهد برگزاری لیگ پویاتر و بهتری نسبت به فصل‌های قبل خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهدی تاج در حاشیه مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: خوشبختانه هر سال این مراسم در حال بهتر شدن است. دیروز نیز این مراسم با پخش زنده تلویزیونی همراه بود و سعی کردیم تا همه مردم ایران در جریان قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر قرار بگیرند.

او در مورد این قرعه‌کشی نیز گفت: با افتادن بازی پرسپولیس و استقلال در هفته آخر حساسیتی زیبا ایجاد شد.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود در مورد رقم قراردادهای بازیکنانی که با تیم‌ها تمدید یا قرارداد جدید می‌بندند نیز گفت: اعلام و شفاف‌سازی مبالغ قرارداد یک مورد دو طرفه است که باید این مطلب یک تفاهم و تعامل دو طرفه باشد. البته در این میان وزارت ورزش و جوانان و همچنین وزارت صنایع تصمیم به اعلام و شفاف‌سازی قراردادها کرده‌اند تا از ایجاد ابهامات جلوگیری شود.

تاج افزود: در میان تیم‌های لیگ برتری فقط سه تیم قرارداد بالای ۱۵ میلیارد تومان دارند. در این میان بسیاری از تیم‌ها نیز مبالغ قرارداد خود را اعلام کرده‌اند و اگر مغایرتی با آنچه اعلام شده باشد، با آن برخورد می‌شود.

او افزود: خوشبختانه تا اینجای کار مبالغ قراردادهای اعلام شده کاملا واقعی است و حسابرسان و بازرسان نیز در مورد واقعی بودن آن‌ها اظهار نظر خواهند کرد. امسال حتما تمامی مبالغ قراردادها رصد می‌شود.

رییس سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد حضور افراد متفرقه در مراسم قرعه‌کشی نیز گفت: این مراسم به نوعی مختص شرکت‌ها و تجار بود و مانند مراسم معرفی برگزیدگان نیست که در آن حتما اهالی فوتبالی حضور داشته باشند.

تاج همچنین افزود: البته این را در نظر بگیرید که در حال حاضر بسیاری از تیم‌ها برای برپایی اردوهای تدارکاتی در خارج از ایران به سر می‌برندد اما مربیان و مدیران باشگاه‌هایی که در ایران بوده‌اند در این مراسم حضور پیدا کرده‌اند.

او در پاسخ به سوالی درباره موارد مطرح شده از سوی مجموعه ورزشی آزادی در مورد حق این مجموعه برای برگزاری دیدارها و گرفتن ۵ درصد مبلغ کل قرارداد اسپانسر لیگ نیز گفت: این حق قانونی آن‌هاست. باید بررسی کنیم که آیا این مبلغ ۲۷۰ میلیون درست است یا خیر.

تاج در پاسخ به این سوال که آیا امکان برگزاری نشدن دیدارهای پرسپولیس و استقلال در صورت عدم توافق با مدیریت مجموعه ورزشی آزادی در این مجموعه وجود دارد یا خیر گفت: این اتفاق رخ نمی‌دهد. توافقات لازم با آن‌ها انجام می‌شود و دیدارهای این دو تیم در آزادی برگزار خواهد شد.

تاج در پاسخ به این سوال که امسال آیا جوان‌گرایی به صورت مناسبی در تیم‌های لیگ برتری مد نظر قرار گرفته یا خیر گفت: قطعا همین طور بوده است. تیم‌ها در یک فصل باید بیش از ۳۰ بازی را انجام دهند و برگزاری این تعداد بازی با حضور تنها ۱۵ بازیکن میسر نیست. بخصوص در این فصل که ما بازیکنانی که دو اخطار بگیرند را از یک بازی محروم خواهیم کرد.

او در پاسخ به سوالی درباره ماندن یا رفتن کی‌روش نیز گفت: باید ارزیابی مناسبی از وضعیت این مربی صورت پذیرد تا تصمیم نهایی در مورد او گرفته شود.

تاج همچنین در پاسخ به این سوال که مدیرعامل باشگاه سپاهان اظهار نظری در مورد رقم قرارداد ۱۸ میلیارد تومانی این باشگاه مطرح کرده نیز گفت: چنین چیزی درست نیست و وزیر ورزش هم برای هزینه ۱۸ میلیارد تومانی به سپاهان مجوز نداده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.