ستاره تیم ملی فوتبال آلمان از قهرمانی تیمش در برزیل بسیار خوشحال است. او می گوید بازیکنان آلمان از همان ابتدا برای قهرمانی به برزیل آمدند و شایسته کسب این عنوان بودند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی فوتبال آلمان با پیروزی یک بر صفر برابر آرژانتین در فینال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل جام قهرمانی را بالای سر برد.

یکی از بازیکنان تاثیر گذار آلمان در این جام توماس مولر بود که با زدن پنج گل بعد از رودریگز به عنوان "بهترین گلزن" انتخاب شد. مولر از این که توانسته است با تیم ملی کشورش افتخار قهرمانی در جام جهانی را به دست آورد غرق در شادی است. او پس از بازی گفت: ما افتخار بزرگی را به دست آورده ایم و آن قهرمانی در جام جهانی است. این یک لحظه تاریخی برای ما به شمار می آید. قهرمانی در جام جهانی اصلا آسان نیست و سختی های خاص خود را دارد اما ما بر این سختی ها غلبه کردیم و جام را بالای سر بردیم.

او ادامه داد: ما تلاش بسیار زیادی داشتیم و خوشبختانه در نهایت هم مزد تلاش خود را گرفتیم و جام را بالای سربردیم. برای قهرمانی در برزیل از جان مایه گذاشتیم. خوشحالم که مردم کشورم را خوشحال کردم. قهرمانی در جام جهانی بسیار ارزشمند است و هر بازیکنی آرزوی آن را دارد.

تک گل تیم ملی آلمان را در این دیدار ماریو گوتسه روی پاس شورله به ثمر رساند. مولر درباره این گل گفت: گل بسیار زیبایی بود. گوتسه قدر پاس زیبای شورله را دانست و این گل زیبا را به ثمر رساند.

مولر در پایان سخنان خود گفت: ما شایسته قهرمانی در برزیل بودیم. تمام بازیکنان از اول با روحیه قهرمانی به برزیل آمدیم. انگیزه زیادی داشتیم. ما عملکرد خوبی در برزیل داشتیم و باید قهرمان می شدیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.