بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان از قهرمانی در برزیل بسیار خوشحال هستند. اوزیل روز قهرمانی در برزیل را بهترین روز زندگی خود دانست. آندرآ شورله هم از آن به عنوان دستاورد تاریخی بزرگ یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل افتخار بسیار برزگی برای هر بازیکنی به شمار می آید. بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان با پیروزی یک بر صفر برابر آرژانتین چنین افتخار بزرگی را به دست آوردند. آنها از این که توانستند جام قهرمانی را در برزیل بالای سر ببرند غرق در شادی هستند.

آندرآ شورله که تک گل آلمان روی پاس زیبای او رقم خورد پس از بازی گفت: نمی‌دانم چگونه خوشحالی خودم را بیان کنم. قهرمانی در جام جهانی افتخار بزرگی است و هر بازیکنی آرزوی آن را دارد. می خواهم این قهرمانی را با مردم کشورم که همواره از ما حمایت کردند تقدیم کنم.

بازیکن چلسی ادامه داد: تیم ملی فوتبال آلمان نمایش خیره کننده ای در برزیل داشت. ما از همان ابتدا جام را قدرتمندانه آغاز کردیم و تیم خوب پرتغال را با چهار گل شکست دادیم. بازی به بازی بهتر و بهتر شدیم و در نهایت جام قهرمانی را بالای سر بردیم. شایسته کسب این عنوان قهرمانی بودیم.

او در پایان سخنان خود گفت: آلمان قهرمانی در جام جهانی برزیل را به دست آورد. ما غرق در شادی هستیم چرا که افتخار بزرگی را به دست آوردیم. همه ما از این قهرمانی سرمست هستیم.

مسوت اوزیل هم از قهرمانی تیمش بسیار خوشحال است. او در صفحه اجتماعی خود در توییتر نوشت: قهرمان جهان. عجب احساس زیبایی است. این بزرگ‌ترین روز زندگی‌ام بود. واقعا بسیار خوشحالم. نمی دانم چگونه خوشحالی خودم را بیان کنم. ما عملکرد خوبی در برزیل داشتیم و شایسته کسب عنوان قهرمانی بودیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.