کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهاجم پیشین آرژانتین بر این باور است که ستاره آرژانتین توانایی این را دارد در یک لحظه نتیجه بازی را رقم بزند.
به گزارش خبرگزاری فارس، فینال جام جهانی امشب بین آلمان و آرژانتین در ورزشگاه ماراکانا برزیل انجام می‌شود. این دیدار از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد.

دیگو میلیتو در مورد این دیدار گفت: تعجبی نمی‌کنم از اینکه آلمان و آرژانتین به فینال رسیده‌اند. آنها بهترین تیم‌های جام بوده‌اند. البته شیلی، کلمبیا و هلند هم خوب بودند اما در رسیدن به فینال موفق عمل نکردند. آرژانتین از نظر تیمی بسیار هوشمندانه عمل کرد. گروهی خوب از بازیکنان که اتحاد بالایی با هم دارند. آنها در هر دیدار و با توجه به اینکه رویارویی با هر تیمی داستان متفاوت خود را دارد موفق به صعود به فینال شدند.

میلیتو افزود: فینال خاصی خواهد بود. حضور بازیکنان بزرگ در این دیدار فضای خاصی به آن می‌دهد. لیونل مسی بازیکنی است که می‌تواند در چند لحظه از دیدار نتیجه را رقم بزند، درست همانند آن چیزی که از او در دیدار مقابل سوییس دیدیم. او زمانی که باید، خودش را نشان خواهد داد. او باید در این جام قهرمان شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.