کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دیدار تیم ملی فوتبال آرژانتین و هلند در طول ۱۲۰ دقیقه با تساوی به پایان رسید تا تکلیف تیم صعود کننده به جام جهانی را ضربات پنالتی مشخص کند.
به گزارش خبرگزاری فارس، در دیدار دوم مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد آرژانتین و هلند به مصاف یکدیگر رفتند.

دیدار نیمه نهایی جام جهانی در ۹۰ دقیقه فاقد جذابیت بود و بازی بسیار کسل کنند دنبال می‌شد. هیچکدام از دو تیم ریسک نمی‌کردند و موقعیت خاصی روی دروازه ها به وجود نیامد.

در حالی که تا دقیقه ۷۵ آرژانتین بهتر بازی می‌کرد در ادامه این هلند بود که بر توپ میدان مسلط شد. تساوی بدون گل بازی در نود دقیقه کار را به وقت‌های اضافه کشاند.

در وقت‌های اضافه اول هلند از لاک دفاعی خارج شد و موقعیت‌های بیشتری را روی دروازه آرژانتین ایجاد کرد.

در دقیقه ۹۴ هونتلار به جای فان‌پرسی وارد زمین شد تا فان‌خال با انجام تعویض سوم دیگر نتواند در صورت رسیدن بازی به وقت‌های اضافه کرول را به جای سیلیسن به عنوان دروازه‌بان وارد زمین کند.

نیمه اول وقت‌های اضافه هم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم وقت اضافه خستگی در ساق‌های بازیکنان دو تیم دیده می‌شد و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود. بهترین موقعیت این بازی توسط پالاسیو از دست رفت. در حالیکه در موقعیتی تک به تک توپ به این بازیکن رسیده بود او با ضربه سر توپ را به دروزاه‌بان هلند تقدیم کرد. در نهایت این نیمه هم بدون گل به پایان رسید تا تکلیف تیم صعود کننده از این گروه در ضربات پنالتی مشخص شود.

 قضاوت این بازی را چاکر ترکیه‌ای بر عهده داشت. او به ایندی و هونتلار از هلند  و دمیکلیس از آرژانتین کارت زرد نشان داد.

در دیدار اول مرحله نیمه نهایی آلمان با پیروزی ۷ بر یک مقابل برزیل به فینال جام بیستم رسید.

دیدار فنیال جام جهانی ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه یکشبنه در ورزشگاه ماراکانا برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.