هافبک تیم ملی هلند با تمجید از آرین روبن این بازیکن را به اندازه لیونل مسی برای هلند مهم دانست.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نمایش فوق‌العاده‌ "لاله‌های نارنجی" در مرحله گروهی و صدرنشینی در یکی از گروه‌های مرگ جام که به حذف اسپانیای مدعی منجر شد بار دیگر چشم‌ها را به سمت هلند به عنوان یک مدعی جلب کرده است. این تیم در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها بامداد پنجشنبه باید برابر آرژانتین قرار گیرد.

وزلی اسنایدر هافبک تیم ملی هلند با تمجید از آرین روبن گفت: روبن مهم ترین بازیکن ماست. حضور او در زمین باعث بالا رفتن اعتماد به نفس ما می شود . در واقع همانقدر که مسی برای آرژانتین مهم است، روبن هم برای ما مهم است. روبن بازیکنی است که تلاش می کند از کوچکترین فضاها برای تیم موقعیت گل ایجاد کند. او در بازی برابر کاستاریکا در نیمه دوم تلاش زیادی کرد و موقعیت های زیادی برای تیم ایجاد کرد. روبن بازیکن بسیار خوب و با ارزشی است و ما همگی از حضور روبن در هلند به خود می بالیم.
هافبک تیم ملی هلند در ادامه گفت: بازی با آرژانتین اهمیت بالایی برای ما دارد. آنها بازیکنان بزرگ زیادی را در ترکیب خود دارند اما تیم ما نیز دست و پا بسته نخواهد بود . از همان ابتدا برای قهرمانی به برزیل آمدیم و هدفمان کسب قهرمانی در این رقابت ها بود. قطعا به چیزی جز شکست آرژانتین فکر نمی کنیم. می خواهیم هر طور شده در فینال ماراکانا حاضر باشیم.
هلند تاکنون سه بار در فینال جام جهانی حاضر بوده است اما هر سه بار با شکست برابر حریفان خود از رسیدن به قهرمانی باز مانده است.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.