سرمربی برزیل پیش از رویارویی با آلمان در نیمه نهایی جام جهانی اعلام کرد حریف‌شان تیمی سازمان‌یافته است اما آنها نیز برنامه‌های خودشان را دارند.
به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های ملی برزیل و آلمان در چارچوب رقابت‌های نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از ۳۰ دقیقه بامداد سه شنبه به وقت تهران در بلوهوریزنته آغاز می‌شود.

برزیل که پیشینه پنج قهرمانی در جام جهانی را در کارنامه دارد بدون بهترین بازیکن خود یعنی نیمار پا به این دیدار می‌گذارد. او در اواخر دیدار یک چهارم نهایی با کلمبیا آسیب دید و از زمین خارج شد. همچنین تیاگو سیلوا، کاپیتان سلسائو نیز از حضور در این دیدار محروم است.

لوییس فلیپه اسکولاری در مورد این دیدار گفت: ما روی چیزهای دیگر تمرکز می‌کنیم. این راهی است که انتخاب کردیم. نیمار با بازیکنان صحبت کرد و به همه آنها گفت او سهم خودش در تیم را انجام داده است. اکنون نوبت ماست که سهم خودمان را انجام دهیم.

آلمان که چهارمین نیمه نهایی پیاپی خود در جام‌های جهانی را تجربه می‌کند موجب شده تا اسکولاری از خطر آلمان‌ها آگاهی کامل داشته باشد.

وی در این زمینه هم گفت: آلمان در همه خطوط قدرتمند است. سازمان‌یافته عمل می‌کنند و خودشان را خیلی خوب برای این جام جهانی آماده کردند. باید به آنها احترام بگذاریم اما ما نیز وظیفه خودمان را آنگونه که باید انجام می‌دهیم. استانداردهای خودمان را داریم و برنامه‌های خودمان را به خوبی پیاده می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.