سرمربی تیم ملی برزیل مصدومیت نیمار را به یک فاجعه تشبیه کرد که با وجود آن سلسائو شانس موفقیت برای فتح جام جهانی ۲۰۱۴ را دارد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در فاصله یک روز مانده به جدال حساس تیم‌های ملی برزیل و آلمان در مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، لوئیز فلیپه اسکولاری، سرمربی سلسائو تأکید کرد که او و بازیکنانش دیگر در شوک از دست دادن نیمار نیستند و حتی بدون ستاره خط حمله بارسلونا هم می‌توانند جام جهانی را فتح کنند.

اسکولاری که باید بدون نیمار و تیاگو سیلوا شاگردانش را راهی جدال با ژرمن‌ها کند، اظهار داشت: ما کار خود را با بازیکنانی که در اختیار داریم شروع کرده‌ایم و می‌دانیم که در فاجعه هم فرصت انجام کاری متفاوت وجود دارد. این همان کاری است که ما می‌خواهیم انجام دهیم.

فیل بزرگ که با شبکه گلوبو گفت‌وگو می‌کرد، افزود: نیمار برجسته‌ترین بازیکن و محور حرکات تیم ما بود، چون نه تنها در برزیل بلکه در هر تیم دیگری که باشد می‌تواند سرنوشت بازی را تغییر دهد حتی در بارسلونا. ما کسی را از دست دادیم که به او نیاز داشتیم اما با این وجود من به تیمم ایمان دارم و خونسردم.

اسکولاری تصریح کرد: ما یکی از بهترین بازیکنان خود را از دست داده‌ایم اما هنوز این پتانسیل را داریم که قهرمان جام جهانی شویم.

تیم‌‌های ملی برزیل و آلمان ۳۰ دقیقه بامداد چهارشنبه در ورزشگاه مینیرائوی شهر بلوهوریزونته به مصاف هم می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.