سرمربی تیم ملی آرژانتین با تمجید از عملکرد مسی گفت: داشتن یک بازیکنی مانند او که توپ را از دست نمی‌دهد مانند آب در بیابان است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، سابیا پس از بازی با بلژیک با اشاره به اینکه بازیکنان تیمش با این برد تاریخ‌ساز شدند، گفت: پس از ۲۴ سال آرژانتین توانست در جمع چهار تیم برتر جهان قرار گیرد.

وی با تمجید از عملکرد مسی در این بازی، اظهار داشت: مسی بازی فوق‌العاده‌ای را ارائه کرد. مسی نه تنها با گل‌زدن، بلکه با هر کار دیگری مانند مالکیت توپ، امید را برای ما به همراه می‌آورد و برای حریفان مشکل ایجاد می‌کند.

سابیا افزود: داشتن یک بازیکنی مانند مسی که توپ را از دست نمی‌دهد مانند آب در بیابان است. هر وقت دچار مشکل می‌شویم، مسی با تصاحب توپ به ما روحیه مضاعف می‌دهد.

سرمربی آرژانتین درباره وضعیت مصدومیت دی‌ماریا گفت: آنخل از ناحیه ران راست دچار مصدومیت شده و باید فردا آزمایش‌های پزشکی را بدهد تا وضعیتش مشخص شود.

تیم‌های ملی آرژانتین و بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی از ساعت ۲۰.۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه ناسیونال شهر برازیلیا به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود آرژانتین به پایان رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.