ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل از عملکرد شاگردان اسکولاری در جام جهانی راضی است. او می گوید برزیل توانایی شکست هر تیمی را دارد و می تواند ششمین قهرمانی خود در جام جهانی را در خانه به دست آورد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی فوتبال برزیل با پیروزی برابر کلمبیا به جمع چهار تیم برتر جام جهانی ۲۰۱۴ راه یافت.

کافو، ستاره سابق برزیل از صعود این تیم به نیمه نهایی بسیار خوشحال است. او گفت: من هم مانند تمام مردم برزیل خوشحال هستم و امیدوارم که در بازی بعدی برابر آلمان هم پیروز شویم و در نهایت جام را بالای سر بریم.

او درباره عملکرد نیمار گفت: نیمار هر چند آسیب دیده است اما تورنمنت خوبی را پشت سرگذاشت. اگر او در زمان من بازی می کرد بدون شک از دیدن او لذت می بردم. نیمار بسیار با تکنیک است و تیم به او نیاز دارد.

تیاگو سیلو بعد از آن که بازی تیمش برابر شیلی به ضربات پنالتی کشیده شد حاضر نشد پشت ضربه قرار گیرد و شروع به گریه کردن کرد. این حرکت سیلو بازتاب زیادی در رسانه های برزیلی داشت و حتی فیلیپه اسکولاری سرمربی تیم به انتقاد از کاپیتان تیمش پرداخت.

کافو درباره حرکت سیلوا، گفت: بازیکنان در دیدار برابر شیلی گریه کردند، اما الان دیگر زمان گریه کردن نیست و باید با اقتدار جام قهرمانی را بالای سر ببرند. واکنش سیلوا هم طبیعی بود، چرا که او فشار زیادی را به عنوان کاپیتان تیم تحمل می کند. ۲۰۰ میلیون برزیلی چشم انتظار قهرمانی تیم خود هستند. من می دانم که اسکولاری سرمربی باتجربه ای است و می تواند چنین فشارهایی را تحمل کند.

کافو درباره این سوال که آیا برزیل می تواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد، این گونه پاسخ داد: سلسائو این توانایی را دارد که هر تیمی را شکست دهد. ما برزیل هستیم؛ تیمی که پنج بار جام قهرمانی را بالای سر برده است. ما الان در زمین خود بازی می کنیم و این توانایی را داریم که برای ششمین بار جام را بالای سر بریم و دل هواداران خود را شاد کنیم.

ستاره سابق میلان درباره نحوه برگزاری این رقابت ها گفت: بر این باورم که جام جهانی برزیل از همه لحاظ خوب بوده است. ورزشگاه های محل برگزاری بازیها بسیار مهیا بوده اند و همه از فضایی که در برزیل حاکم است لذت می برند. هر چند تیم های بزرگی از دور رقابت ها کنار رفته اند، اما از نظر فنی شاهد جام جهانی بسیار خوبی بوده ایم ، چرا که تیم های بوده اند که در برزیل برای خود احترام کسب کرده اند مثل بلژیک و کاستاریکا.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.