سرمربی تیم ملی برزیل عنوان کرد مصدومیت نیمار شدید است و فکر نمی‌کند که این بازیکن جوان بتواند به بازی با آلمان برسد اما برای او آرزوی سلامتی و بهبودی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، برزیل موفق شد با برتری ۲ بر یک برابر کلمبیا به عنوان دومین تیم راهی مرحله نیمه نهایی جام جهانی شود.

لوئیز فیلیپه اسکولاری سرمربی برزیل پس از صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی جام جهانی در ابتدای نشست خبری خود درباره وضعیت نیمار که به بیمارستان منتقل شد گفت: او به یک کلینیک اختصاصی فرستاده شد. متاسفانه نیمار از ناحیه کمر به شدت آسیب دیده است و لحظه‌ای که او از زمین خارج می‌شد دیدم که از شدت درد گریه می‌کرد. فکر نمی‌کنم نیمار به بازی با آلمان برسد اما امیدوارم که همه چیز روبه‌راه شود و نیمار بتواند در بازی با آلمان به میدان برود.

سرمربی تیم ملی برزیل در ادامه درباره بازی با کلمبیا گفت: می دانستیم که کوچک‌ترین اشتباه منجر به حذف ما از جام می‌شود. ما با حریف سرسختی بازی داشتیم. در روزهای گذشته خیلی درباره این دیدار با بازیکنانم صحبت کرده بودم. اکنون باید تمام تلاش‌مان را بکنیم که به فینال برسیم. نسبت به بازی با شیلی پیشرفت خوبی در بازی بازیکنانم دیدم و این نکته امیدوار کننده‌ای برای ما بود. توانایی این را داریم که با برتری برابر آلمان به فینال جام جهانی برسیم.

سرمربی تیم ملی برزیل با تمجید از تیم ملی کلمبیا گفت: آن‌ها تیمی نیستند که تنها به یک بازیکن وابسته باشند. کلمبیا تیمی است که فوتبال را به صورت تیمی خیلی خوب اجرا می‌کند. آن‌ها در نیمه دوم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و در این جام بازی‌های خوبی داشتند و یکی از بهترین‌ها بودند.

سرمربی تیم ملی برزیل در پایان گفت: پس از آنکه دروازه‌مان باز شد در ۱۰ دقیقه پایانی اذیت شدیم اما نشان دادیم که سازماندهی خوبی داریم. مدافعان ما در دقایق پایانی برابر کلمبیا نشان دادند از تمرکز بالایی برخوردارند و توانستند به خوبی بازی را مدیریت کنند.

برزیل در مرحله نیمه نهایی جام جهانی برابر آلمان به میدان می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.