سرمربی تیم ملی آلمان ناکام گذاشتن مهاجمان فرانسه در خلق موقعیت را دلیل پیروزی ژرمن‌ها و صعود آنها به مرحله نیمه نهایی جام جهانی دانست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، یواخیم لو پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر فرانسه که حکم صعود ژرمن‌ها به مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ را صادر کرد، اظهار داشت: به نظر من هر دو تیم از نظر دفاعی عملکرد خوبی داشتند. موقعیت‌های گلزنی دو تیم زیاد نبود که البته این بخشی از برنامه ما بود. با توجه به مهاجمانی که فرانسه دارد، ما نمی‌خواستیم به این تیم موقعیت‌های زیادی برای گلزنی بدهیم.

لو افزود: ما به خوبی فضا را برای مهاجمان فرانسه بستیم و این رمز پیروزی‌مان بود. فرانسوی‌ها هم همین کار را در مورد ما انجام دادند چون یوهان کابایه و پل پوگبا برای خط دفاع ما بسیار خطرناک بودند و ما می‌دانستیم که باید بازی‌مان را بازتر کنیم تا موقعیت‌های بیشتری داشته باشیم. به همین دلیل من فیلیپ لام را به خط دفاع بردم.

سرمربی ژرمن‌ها خاطرنشان کرد: فرانسه هر چه در توان داشت انجام داد تا گل تساوی را بزند اما عملکرد متس هوملس و ژروم بواتنگ برای مهار حملات حریف عالی بود و مانوئل نویر هم درون دروازه فوق‌العاده کار کرد. ما حالا برای چهارمین بار به مرحله نیمه نهایی جام جهانی راه پیدا کرده‌ایم که این موفقیتی بزرگ است. حالا باید قدم بعدی را برداریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.