کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

اسکای اسپورت به نقل از منابع معتبر نزدیک به بارسلونا اعلام کرده ستاره لیورپول تا روز دوشنبه به غول اسپانیایی منتقل می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس، اسکای اسپورتس از قرارداد نهایی لوییس سوارز با بارسلونا تا روز دوشنبه خبر داده است. صحبت‌ها بین سران بارسلونا و مدیر برنامه‌های سوارز در حال انجام است و به نظر می‌رسد این قرارداد قطعی شده است.

در قرارداد سوارز با لیورپول آمده که هر تیمی خواهان خرید وی است باید ۸۰ میلیون پوند پرداخت کند اما آبی و اناری‌ها قصد دارند این بازیکن را با ۶۰ میلیون به تیم خود ببرند.

سوارز چندی پیش و در جریان دیدار تیم‌های ایتالیا و اروگوئه شانه جورجیو کیه‌لینی، مدافع ایتالیا را گاز گرفت تا فیفا او را چهار ماه از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم کند. البته در این محرومیت، عدم حضور در تست پزشکی تیم‌ها ذکر نشده و او می‌تواند برای پیوستن به یک تیم دیگر، در معاینه‌های پزشکی حضور پیدا کند.

آندونی زوبی‌زارتا، مدیر ورزشی بارسلونا هم در گفت‌وگویی به تمجید از سوارز پرداخته است. وی در این خصوص گفت: سوارز بازیکن خوبی است. او پس آن اتفاق در جام جهانی عذرخواهی کرد. اکنون همه باید به او کمک کنیم از این شرایط بیرون بیاید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.