مهاجم سلسائو ابراز امیداری کرد در مرحله یک‌چهارم نهایی جام بیستم کلمبیا را تحت‌الشعاع بازی خود قرار دهند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، نیمار، ستاره تیم ملی فوتبال برزیل که گفته می‌شود به بازی این تیم مقابل کلمبیا در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ خواهد رسید و مصدومیتش جدی نیست با تمجید از مهاجم گلزن کلمبیا گفت: جیمز رودریگز را از قبل می‌شناختم. او پیش از این هم فوتبالیست فوق‌العاده‌ای بود و در این جام جهانی تمام استعدادش را به معرض نمایش گذاشت.

وی افزود: فوتبال سن‌ و‌ سال نمی‌شناسد. درست است که تجربه در این رشته ورزشی می‌تواند کمک شایانی کند ولی من فوتبالیستی هستم که با وجود ۲۲ سال سن تجربیات خوبی دارم. خیلی چیزها آموخته‌ام و تجربیاتی هم کسب کرده‌ام. تمام چیزی که باید انجامش بدهیم این است که وارد زمین شویم و فوتبال بازی کنیم.

سوپر استار سلسائو تصریح کرد: کلمبیا تیم بزرگی است و در مسابقات قبلی خود در این تورنمنت با پیروزی‌هایی که به دست آورده‌ قدرت واقعی خود را نشان داده است. جیمز بازیکن فوق‌العاده‌ای است ولی همانند من او هم خیلی جوان است. رودریگز نشان داد که چه بازیکن خوبی است و ما هم به او تبریک می‌گوییم ولی با تمام احترامی که برای او قائل هستم امیدوارم پیشتازی جیمز با کلمبیا به همین جا ختم شود و برزیل به دور بعد صعود کند.

نیمار در خصوص این پرسش که «تو فوتبالیست بهتری هستی یا جیمز؟» گفت: نمی‌دانم، نمی‌توانم بگویم که من خوبم یا جیمز ولی امیدوارم برزیل کلمیبا را تحت‌الشعاع بازی خودش قرار دهد.

مهاجم بارسلونا عنوان کرد: در اولین کنفرانس خبری‌ام در این تورنمنت هم گفتم که  به دنبال رسیدن به عنوان آقای گلی جام بیستم نیستم و فقط می‌خواهم که با برزیل به عنوان قهرمانی برسم. اگر در بازی بعدی برزیل هیچ کاری انجام ندهم ولی سلسائو یک بر صفر به پیروزی برسد این همان چیزی است که می‌خواهم.

نیمار در پایان خاطرنشان کرد: البته که در جام جهانی روی بازیکنان فشار است ولی برای من بازی در چنین تورنمنتی یک رویاست و همان چیزی است که از کودکی دنبالش بودم. وقتی رونالدو را می‌دیدم که در جام جهانی گلزنی می‌کرد خودم را جای او می‌گذاشتم. می‌خواستم در جام جهانی بازی کنم و شبیه رونالدو باشم. حالا هم به دنبال قهرمانی در این جام هستم. به فشار هم فکر نمی‌کنم و می‌خواهم از بازی کردن لذت ببرم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.