پارلمان روسیه به دنبال کسب نتایج ضعیف تیم ملی فوتبال این کشور در جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل از فابیو کاپلو خواست تا در صحنه علنی حضور یباید و پاسخگوی سوال نمایندگان دوما باشد. این در حالی است که فدراسیون فوتبال روسیه پیش از این اعلام کرده بود به کاپلوی ایتالیایی اعتماد دارد و او تا سال ۲۰۱۸ در این تیم باقی خواهد ماند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، "اسبورنایا" (تیم ملی فوتبال روسیه) با هدایت فابیو کاپلو نمایش ضعیفی در برزیل داشت و با دو تساوی و یک شکست در قعر جدول رده‌بندی قرار گرفت و نتوانست جواز صعود به دور بعد را به دست آورد.
رسانه‌های روسی خبر دادند که به دنبال نتایج ضعیف روسیه در جام‌جهانی پارلمان این کشور کاپلو را دعوت خواهد کرد تا درباره علت نتایج ضعیف این تیم صحبت کند. قرار است در چند روز آینده کاپلو به همراه دستیارانش در صحن علنی پارلمان حضور یابد تا دلایل خود را درباره نتایج ضعیفش تیمش در برزیل بیان کند. بعد از کاپلو هم فدراسیون فوتبال روسیه و وزارت ورزش این کشور باید پاسخگوی پرسش نمایندگان باشند.
هر چند روسیه در جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل نتایج بسیار ضعیفی را کسب کرد اما فدراسیون فوتبال این کشور پیش از این اعلام کرد که کاپلو از کار برکنار نخواهد شد و تا سال ۲۰۱۸ هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت. در سال ۲۰۱۸ جام‌جهانی به میزبانی روسیه برگزار خواهد شد و میزبان جام بیست و یکم می‌خواهد از امتیاز میزبانی خود نهایت استفاده را ببرد و عنوان قهرمانی را به دست آورد.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.