مدافع تیم ملی فوتبال سوئیس تیمش را شایسته شکست برابر آرژانتین نمی‌داند. او شکست برابر یاران مسی را دردناک و تاسف آور دانست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،تیم ملی فوتبال سوئیس هر چند برابر آرژانتین تن به شکست داد، اما بازی خوبی را به نمایش گذاشت و اگر گل دقایق پایانی دی ماریا نبود چه بسا الان شاگردان هیتسفلد در یک چهارم نهایی حضور داشتند.

اشتفان لیختشتاینر، مدافع تیم ملی فوتبال سوئیس از شکست تیمش برابر آرژانتین بسیار نارحت است. او گل دی ماریا را کشنده و مرگبار توصیف کرد.

مدافع یوونتوس گفت: احساس ناراحتی بسیار زیادی دارم. نباید اینگونه بازی را واگذار می کردیم. ما نمایش خوبی داشتیم و نشان دادیم چه تیم خوبی هستیم. بازیکنان سوئیس شایسته ستایش هستند. ما مستحق حذف شدن با چنین شرایطی نبودیم. ثابت کردیم که حریف سرسختی هستیم و به راحتی تسلیم نمی‌شویم. تا آخرین لحظه برابر آرژانتین جنگیدیم.


لیختشتاینر چند فصلی است که در یوونتوس بازی می‌کند و عملکرد خوبی در این تیم داشته است با این حال شایعه‌های زیادی درباره جدایی او از بیانکونری‌ها و پیوستن به آرسنال به گوش می‌رسد. او ادامه داد: در صحنه گل توپ را از دست دادم. بازیکنان آرژانتین به سرعت به حمله آمدند و به طرف دروازه ما حرکت کردند. آنها قدر این موقعیت را دانستند و بدجوری ما را مجازات کردند. عجب شکست دردناکی و عجب ننگ و رسوایی بود. نباید اینگونه بازی را واگذار می کردیم. می توانسیتم الان به جای آرژانتین در یک چهارم نهایی بازی کنیم. واقعا ناراحت هستم.

لیونل مسی از اشتباه لیختشتاینر نهایت استفاده را برد و با یک پاس دقیق به دی ماریا او را در موقعیت گلزنی قرار داد تا آرژانتین به سختی در این دیدار به پیروزی برسد و در یک چهارم نهایی به مصاف تیم خوب بلژیک برود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.