سرمربی آمریکا پیش از رویارویی با بلژیک تاکید کرد تیمش را برای دیدارهای طاقت‌فرسا آماده کرده است.
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی آمریکا بامداد فردا (چهارشنبه) در دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی خود به مصاف بلژیک خواهد رفت.

پس از آنکه آمریکا موفق شد از گروه G با تفاضل گل بهتر نسبت به پرتغال صعود کند، در مرحله یک هشتم نهایی دیداری سخت با یکی از بهترین‌های اروپا دارد. سرمربی آلمانی آمریکا بر این باور است که تیمش برای این دیدار آماده است.

یورگن کلینزمان در خصوص رویارویی با بلژیک گفت: حضور در مرحله حذفی بدان معنا است که شما باید تیم‌تان را برای دوندگی بیشتر آماده کنید. هر بازیکن باید خودش را برای ۱۲۰ دقیقه دویدن و ضربه‌های پنالتی آماده کند. این خیلی طاقت‌فرسا است. ما تلاش زیادی کردیم تا بتوانیم زیرساخت‌هایمان را برای این دیدار آماده کنیم تا بتوانیم با حریفان مقابله کنیم. سرنوشت بسیاری از دیدارها در ثانیه‌های پایانی رقم می‌خورند. به همین خاطر باید امیدوار باشیم بتوانیم تا پایان با حریف بجنگیم.

کلینزمان اضافه کرد: به اینکه بتوانیم نتیجه دلخواه را از بلژیک بگیریم مثبت فکر می‌کنم. تیم بهتر باید برنده شده و راهی مرحله بعد شود. ما خوب کار کردیم، آماده هستیم، خستگی دیدارهای گذشته را از تن بیرون کردیم و با روحیه‌ای بالا به دیداری می‌رویم که دوست داریم در آن به پیروزی برسیم. تیم من تشنه است، تشنه موفقیت‌های بیشتر. می‌خواهیم ثابت کنیم که توانایی‌هایمان بیش از اینها است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.