سرمربی آرژانتین پیش از رویارویی با سوییس اعلام کرد تیمش حق اشتباه کردن ندارد زیرا برایشان بسیار گران تمام می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی آرژانتین در دیدار مرحله یک هشتم نهایی امشب و از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه سائوپائولو به مصاف سوییس خواهد رفت.

از زمانی که جام جهانی آغاز شده، نام آرژانتین همواره در بین شانس‌های نخست قهرمانی بوده است اما این تیم در مرحله گروهی نتوانست انتظار هوادارانش را بر آورده کند اما در هر حال آلبی سلسته با پیروزی در دیدارهای خود مقابل بوسنی و هرزگوین، ایران و نیجریه موفق شد به عنوان تیم نخست از گروه F صعود کند.

الخاندرو سابه‌یا در مورد رویارویی با سوییس گفت: همه ما می‌دانیم باید تمرکز بالایی داشته باشیم و منسجم بازی کنیم. روشن است که در این مرحله هیچ جایی برای اشتباه وجود ندارد. در مرحله گروهی می‌توانستیم اگر دچار اشتباه شدیم در بازی بعد جبران کنیم. اشتباه در این مرحله می‌تواند خیلی گران‌تر تمام شود.

لیونل مسی در مرحله گروهی موفق شد در سه دیدار چهار بار دروازه حریفان را باز کند تا بدین ترتیب بسیاری از منتقدان خود را به سکوت دعوت کند. سابه‌یا در این مورد هم گفت: مسی جام جهانی خوبی را سپری می‌کند. این همان چیزی است که من، هم‌تیمی‌ها، مردم و همه از او انتظار داریم. برای او و برای تیمم خوشحالم. او بازیکن کلیدی ما است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.