سرمربی ژرمن‌ها انگیزه فراوان مردانش را دلیل اصلی پیروزی آنها برابر الجزایر و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ دانست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، یواخیم لو پس از پیروزی ۲ بر یک تیم ملی آلمان برابر الجزایر در ششمین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ که ژرمن‌ها را حریف فرانسه کرد،‌ گفت: این بازی از آن بازی‌هایی بود که نفس همه را گرفت. پیروزی ما به لطف اراده و انگیزه بازیکنان‌مان رقم خورد.

لو افزود: در نیمه اول شاگردانم بازی ضعیفی را به نمایش گذاشتند اما در نیمه دوم بهتر شدند و در نهایت بازی را به سود خود به پایان رساندند. باید تصمیم برای تقویت تیم می‌گرفتیم و به همین دلیل شورله و خدیرا را به میدان فرستادم. ورود آنها به میدان باعث جان گرفتن تیم شد. البته تمام بازیکنان ما تا جایی که توان داشتند، جنگیدند.

در جریان بازی مانوئل نویر، سنگربان آلمان بارها مجبور به ترک دروازه‌ خود برای کمک به دفاع و دفع توپ شد. یواخیم لو اما گفت نگران این موضوع نیست.

وی تصریح کرد: اینکه نویر می‌تواند از دروازه‌اش خارج شود و توپ‌ها را دفع کند، چیز بسیار خوبی است. در یک تورنمنت بازی‌هایی وجود دارد که در آنها شما مجبورید با چنگ و دندان برای رسیدن به هدف خود مبارزه کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.