سرمربی تیم ملی فرانسه پیروزی تیمش برابر نیجریه را که منجر به صعود خروس‌‌ها به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ شد، یک گام دیگر به سمت کسب عنوان قهرمانی دانست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فرانسه موفق شد نیجریه را با نتیجه ۲ بر صفر در ورزشگاه ناسیونال شهر برازیلیا شکست دهد و به عنوان پنجمین تیم جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را کسب کند.

پس از این بازی دیدیه‌ دشان که شاگردانش تا این مرحله از رقابت‌ها عملکرد فوق‌العاده‌‌ای را به نمایش گذاشته‌اند، به خبرنگاران گفت: احساس شعف و خوشحالی تمام تیم را دربر گرفته است اما تورنمنت هنوز به پایان نرسیده است. پیروزی برابر نیجریه تنها یک گام دیگر بود.

دشان در خصوص بازی تصریح کرد: ما موقعیت‌های فراوانی برای باز کردن دروازه نیجریه داشتیم و تا دقیقه ۶۰ کنترل بازی را تماماً در دست داشتیم، هرچند گل‌ها کمی دیر از راه رسیدند. تنش بازی زیاد بود و برابر حریفی قرار گرفته بودیم که از نظر قوای جسمانی در سطح بسیار بالایی قرار داشت.

سرمربی خروس‌ها خاطر نشان کرد: بازی پر از نبردهای تن به تن بود. به نظر من در این دوره از جام جهانی تمام بازی‌ها سخت هستند اما ما هراسی نداریم و همه چیز روبه‌راه است. من به کاری که تیمم از ابتدا تا پایان بازی انجام داد افتخار می‌کنم. حالا چهار روز فرصت داریم تا تجدید قوا و خودمان را برای بازی بعدی آماده کنیم. در حال حاضر فرانسه در یک چهارم نهایی است. می‌خواهیم مطمئن شویم که می‌توانیم یک مرحله دیگر هم بالا برویم.

بازی بعدی تیم ملی فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی مقابل برنده بازی تیم‌های ملی آلمان و الجزایر در دیدار ششم مرحله یک چهارم نهایی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.