به نظر سرمربی تیم ملی الجزایر برخی قدرت‌‌‌های فوتبال اروپا برای کسب نتیجه در این دوره از رقابت‌های جام جهانی انگیزه نداشتند و همین دلیل حذف آنها از جام بیستم بود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، وحید حلیلهودزیچ که بامداد فردا (سه‌شنبه) مردانش در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به مصاف تیم ملی آلمان می‌روند، درباره دلیل حذف تیم‌هایی مانند اسپانیا، ایتالیا، انگلیس و پرتغال از مرحله گروهی رقابت‌ها اظهار داشت: برای من حذف تیمی مانند انگلیس تعجب‌‌آور نبود. برخی از بازیکنان این تیم فصل فشرده و خسته‌کننده‌ای را پشت سر گذاشته‌اند اشباع شده بودند.

او ادامه داد: این تیم همچنین از همان معضل بی‌انگیزگی که در سایر تیم‌های اروپایی این جام دیده‌ام نیز رنج می‌برد. مشکلات فیزیکی و همچنین بی‌میلی برخی از بازیکنان برای کسب پیروزی و امتناع آنها از انجام بهترین بازی‌های‌شان را هم باید به این دلایل اضافه کرد.

حلیلهودزیچ افزود: اسپانیا مانند قبل انگیزه‌های جاه‌طلبانه نداشت. بازیکنان این تیم در یک دهه اخیر تقریباً هر جامی که ممکن بوده را کسب کرده‌اند.

سرمربی الجزایر درباره بازی مردانش با آلمان هم گفت که فشار این بازی روی ژرمن‌ها بیشتر از مردان اوست. وی تصریح کرد: این یک بازی تاریخی برابر حریفی بزرگ است. مهم نیست که دمای هوا ۴۵ درجه است یا نه. بازیکنان من باید انگیزه داشته باشند وگرنه ما هیچ شانسی نخواهیم داشت.

تیم‌‌های ملی آلمان و الجزایر از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه بیرا ریو شهر پورتو آلگره به مصاف هم می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.