مهاجم تیم ملی اروگوئه باز هم از اعتراف به حرکت ناپسند خود برای گاز گرفتن شانه مدافع ایتالیا خودداری کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ لوئیز سوارز در اولین واکنش رسمی خود به محرومیت چهارماهه‌ای که فیفا برای او به خاطر گاز گرفتن جورجو کیه‌لینی در نظر گرفته است، به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: به هیچ وجه اتفاق آنطور که توصیف شده است، رخ نداد خبری از گاز گرفتن یا گازگرفتن عمدی نبود. پس از یک برخورد من تعادلم را از دست دادم و این باعث شد که روی شانه حریف بیفتم.

سوارز ادامه داد: در آن لحظه ضربه‌ای هم به صورت من وارد شد که باعث شد کبودی کوچکی روی گونه‌ و درد شدید در دندان‌هایم به وجود آید.

برخلاف ادعای سوارز،‌کمیته انضباطی فیفا تشخیص داده که حرکت مهاجم ۲۷ ساله تیم ملی اروگوئه کاملاً عمدی، با نیت سوء و بدون هیچ دلیل تحریک‌آمیز صورت گرفته است و به همین دلیل برای او محرومیتی چهار ماهه از تمامی فعالیت‌های مرتبط با فوتبال و جریمه نقدی ۸۲ هزار پوندی در نظر گرفت.

در این مدت افراد زیادی به خصوص در اروگوئه و از جمله رئیس جمهور این کشور به حمایت از سوارز پرداخته‌اند و حتی برای استقبال از وی به فرودگاه مونته ویدئو رفتند.

سوارز در تقدیر از حامیان خود در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشته است: سلام به همه. این پست برای تشکر از تمام آنهایی که از من حمایت کردند و محبت‌شان را نشان دادند. هم من،‌ هم خانواده‌ام قدردان این حمایت هستیم. از شما به خاطر اینکه در کنارم بودید واقعاً تشکر می‌کنم و حالا از همه شما می‌خواهم که هم‌تیمی‌هایم را در بازی برابر اروگوئه حمایت کنید.

تیم‌‌‌های ملی اروگوئه و کلمبیا از ۳۰ دقیقه بامداد فردا (یکشنبه) در ورزشگاه ماراکانای شهر ریودوژانیرو به مصاف هم می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.